eUnaas Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 hvis jeg lar maskinen står på over natten mens jeg downloader noe så hender det at Dc++ lukker seg helt uten grunn...(sker ikke alltig) det er littt kjedlig... noen som har noen råd? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Heldig du er da! Hos meg så krasjer pc'en fullstendig hvis jeg er tilkoblet for mange huber :sad: Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 DC++ er ufullstendig , og enda bare i beta (versjon 0.16 eller noe). Derfor er den ikke helt buggfri, og vil krasje uansett hva du gjør eller ikke gjør. Bare en gang har den ikke krasjet over natten hos meg. Den krasjer stort sett hver gang jeg kjører den (etter noen timer). Vi får bare vente på versjon 1.0.... --------- Epox 8kha+ ingen CPU... 512 DDR Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 hm, min har stått på i noen døgn i strekk nå, uten problemer. --> Win2k. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 ja ja jeg veit at det er betao g slikt... da er det kanskje ikke så rart! jeg liker IKKE den offesielle Direct Conect. den er så rotete og "tung" å bruke! enige? Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Krasjer omtrent ikke lenger etter at jeg fikk 0.162 Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 14:46, BiosFlasher skrev:Krasjer omtrent ikke lenger etter at jeg fikk 0.162 hvor får man den? Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: hvor får man den? her Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Du må ikke bruke dc++ , fordi noen hub¨r får du ikke lov og bruke dc++ , du må bruke den vanlige dc! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå