Tha_Zaynt Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) holder på å lage en side for en kamerat. Hva synes dere? Jeg vet den ser litt rar ut i opera, men jeg aner ikke hvordan jeg skal fikse det..Og overskriften i boksene ska ikke være times. Oppdaget ikke før etterpå at jeg hadde brukt en font som ikke er standard. link Endret 19. april 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 jeg likte ingen ting ved den siden stygg og kjedeligt. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Jeg vil gjerne ha konstruktiv kritikk, det der var ikke særlig konstruktivt. Med konstruktiv kritikk mener jeg at du sier HVA som er bra/dårlig og HVORDAN jeg kan gjøre det bedre. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Start helt på nytt og glem det der! Headeren passer absolutt ikke. Den fargen du har valgt er helt forferdelig! Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 kanskje like greit å starte på nytt...men jeg vil gjerne høre hva de andre har å si først. takker for alle svar. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Syns egentlig ikke den var fæl jeg.. mad2003: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Var jo fin den! Du kunne kanskje ha lagt inn et lite gjestebok script på sida di, ikke noe sånt reklame greier.. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) har bare laget forsiden..det andre er det ikke jeg som har laget. Skal fikse gjestebok. EDIT: Skriveleif Endret 19. april 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Var da litt av en kritikk å gi, mad2003? Fargene er fine de, men litt triste og kjedelige. Headeren gir en grei kontrast men trekker litt mye oppmerksomhet. Typografien kan det gått slåes en prat om. Håndskrifta i header tar seg veldig dårlig ut. Vi har Times, Arial og Garamond/Georgia om en annen. Under mouseover blir alt Arial. Ikke bra. Nyheten er ikke pent formatert, men så er det CutePHP. Menyfeltet er en piksel bredere enn poll-feltet. Grusomme sider i menyalternativene. mad2003: Endret 19. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Likte fargene svært godt jeg! Lyst og pent! Layout'en var også grei og oversiktlig. Men: - Pattern i bakgrunnen ser ikke bra ut - ALTFOR mye gradients - Likte ikke font i header (egentlig ikke header i det hele tatt) - De stiplede linjene synes jeg ikke passet inn i dette designet - Typografien, men det skal du jo fikse Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Grusomme sider i menyalternativene. Mener du pilene? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Se over siden med opera. Det er noen småfeil. Litt mye gradients. Prøv å skjule dem litt mer.. Det tar for mye fokus. Det samme gjør header. Altfor sprakende og blir et utskudd på siden. STERKE kontraster er som oftest litt kjipt. Tror det er det som gjør at "overall"-en på siden er litt trist. Gjør den litt mer lys og lett. Ellers er den grei. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Grei side det der, men: - header skiller seg for mye ut - pilene i menyen er stygge og mye høyere enn teksten - Standard cutenews-font MÅ vekk (i tillegg til at mouseover i nyhetene er litt føkket) Ellers var det for så vidt greit. Ikke så fryktelig spennende, men den gjør jobben Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Grusomme sider i menyalternativene. Mener du pilene? mener seff sidene som kommer opp når du trykker på linken de var grusomme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå