danilovic Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Jeg har et TV-kort jeg ikke får til å funke. Før var det bare lyden som forsvant. Kan dette skyldes et MPEG2-kort jeg har? Er nemlig ikke sikker på om det gikk noen lydkabel fra lyd til TV-kort, men det gjorde det fra lyd til MPEG2... Men jeg har faktisk hatt lyd på det uten noen lydkabel før, tror jeg. Det popper også opp volumkontroller når jeg start TV'en.. Nå er bildet også borte. Får bare flimmer, og det ser ikke en gang ut som om TV'en er sladda. Jeg får bare et grønt bilde med streker i! Har reinstallert programvaren et flust av ganger. Kortet er et Pixelview. Er ikke sikker på hvilken modell det er, men det er også radio på det (som heller ikke funker), dessuten fulgte webcam. fjernkontroll og mikrofon med. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Jeg har hatt et slikt kort. Prøv å sett det i et annet PCI spor, det kan hjelpe. Prøv nye drivere. Du må ha lydkabel fra tv kortet til lydkortet. Radio enheten krever ekstra hardware. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2001 SKal jeg ha en slik kabel som er inni PC-en, eller en som går fra em jack på lydkortet til en jack på tv-kortet? Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Du kan enten bruke utvendig eller innvendig kabel, begge deler fungerer. Men innvendig er best. Den koples fra AUX uttaket på lydkortet til TV kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå