AMDguru1 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hva er forresten forskjellen på abit ic7-g og abit ic7-max3?? OTES-kjølinga og diverse ting i bundlen(f.eks SecureIDE) Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hva er forresten forskjellen på abit ic7-g og abit ic7-max3?? Hva forskjelden er vet jeg ikke riktig. Men har hørt fra eiere og lest i tester at dette er et SUPERKORT. Kunne noen som hvet hva som skillder dem fortelle "LgitechDInovo" det siden jeg er n00b på dette området..... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 ja ok! men er fortsatt ikke helt siker på hvem av de jeg burde ta det står mellom de to!! Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ja ok! men er fortsatt ikke helt siker på hvem av de jeg burde ta det står mellom de to!! Har du lyst på det beste, gå for max-3. men orker du ikke å vente så ta det andre. Gode kort begge to Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Her er tester av de begge: IC7-G IC7-MAX3 Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 det er greit vettu! takk for hjelpa alle sammen blir ett av dem veffal!! Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 det er greit vettu! takk for hjelpa alle sammen blir ett av dem veffal!! Si ifra åsett du velger da. NICE TO KNOW!!! Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Det blir nok et ic7-g gitt! er fornøyd jeg!! takk for all hjelp Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Det blir nok et ic7-g gitt! er fornøyd jeg!! takk for all hjelp Det er derfor man har forum, vettu Endret 19. april 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
MrDude Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg anbefaler sterkt å kjøpe Abit IC7-G, har et selv å er meget fornøyd med det... som sagt tidligere er lydkortete som er innebygd dårligt, men hvis du du ikke har en utrolig hørsel er det ikke noen feil på lyden. Selvfølgelig skal man ha det beste syntes jeg man skal ha Abit IC7-MAX3, men mest for pengene får man vel ved Abit IC7-G... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Greit! men da er det avgjort da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå