Tfosheim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Europeisk ITMS i løpet av året Apple er i rute til å lansere en europeisk versjon av musikkbutikken som bare kan brukes sammen med iPod og iTunes. Samtidig uttaler selskapet at de gjerne forsinker tjenesten noen måneder for å få den så bra som mulig. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 kanskje de benytter seg av Apple Expo i Paris i August for og lansere den les mer om Apple Expo [url="http://www.apple-expo.com"]her[/url] Skal forresten dit selv Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 kanskje de benytter seg av Apple Expo i Paris i August for og lansere den les mer om Apple Expo her Skal forresten dit selv Eller hva med expo i Calefornia i slutten av juni? Men Expo i Paris er nok like sansynlig. Fatter ikke helt hva de mener med at de vil vente med å få det så godt de vil. ITS er jo laget, og om det kommer noen nye fungsjoner har ingen ting med å lanser ITS europa, men Itunes. Ser at det nå også går ann å laste ned låter i Linux, men avspillingen i linux er jeg ikke like sikker på. Gribuz er veldig misunelig på deg. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) ITMS Europe skal lanseres sammen med Ipod Mini og siste er at dette skal skje i juli en gang. Det er viktig å i skille iTunes og IMTS(iTunes Music Store) iTunes er en avspiller og kan bare brukes til å spille av musikk. IMTS er som navnet sier en type online musikk butikk. Endret 19. april 2004 av jokki Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hadde vært litt mer logisk og lansere dette i Paris siden det er ITMS Europa man snakker om [quote] Gribuz er veldig misunelig på deg. [/quote] Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 /me gleder seg masse til ITMS! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Grunnet en liten "feil" i metadata-en til musikk filene til iTunes biblioteket kan du søke og bla i gjennom biblioteket med en vanlig nettleser og du slipper å bruke iTunes for å laste ned musikken. Mer kan leses her Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=6827">Europeisk ITMS i løpet av året</a><br />Apple er i rute til å lansere en europeisk versjon av musikkbutikken som bare kan brukes sammen med iPod og iTunes. Samtidig uttaler selskapet at de gjerne forsinker tjenesten noen måneder for å få den så bra som mulig.<br /><br /><a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=6827">Les artikkelen her</a> For å si det mildt... Endret 19. april 2004 av Vaio Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Grunnen til at den ikke har blitt lansert i Europa enda er mer pga lovverk vil jeg si. trengs ikke noe stor utvikling bak denne for og lansere vil jeg tro. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 voldsomt så mange som tror her da. Halleluja. Tro er noe som skal gjøres i kirka heller. Grunnen til forsinkelsen med ITMS henger sammen med etterspørselen av mini iPod i USA og Canada. Apple vil gjerne lansere begge produktene samtidig og med den prioriteringen apple har for øyeblikket skal de få bli kvitt den største delen av etterspurselen av iPod før de flytter seg videre til Europa. ITMS og mini iPod skal ta europa med storm i løpet av juli. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) voldsomt så mange som tror her da. Halleluja. Tro er noe som skal gjøres i kirka heller. Hehe, hørt om hjernevask? Som jeg pleier å si; man skal ikke tro, man skal vite! Fremtiden til musikksalg er nettbasert, det tror jeg jeg vet eller?! Her er noe å tenke på: http://www.btinternet.com/~quin/ColSup/fun/conun_1.html Mine favoritter: Is it possible to be totally partial? If nothing sticks to teflon, how do they get teflon to stick to the pan? Is there another word for synonym? What was the best thing before sliced bread? P.S. Undersøkelse: Hva bruker du PC'en din mest til? Stem NÅ! Endret 19. april 2004 av snorreh Lenke til kommentar
ttiger Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 kanskje de benytter seg av Apple Expo i Paris i August for og lansere den les mer om Apple Expo her Skal forresten dit selv har du vært på Expo før? er det noe artig?.. Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har aldri vært på Expo før, blir første gang tar det i sammenheng med litt ferie i Frankrike Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå