Feynman Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Tror ikke dette har vært oppe før så here goes:Hva kan fordelene være med å kjøre en GSX server som OS i bunn kontra et vanlig server OS? Gratulerer! Du har drept tråden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Er ikke GSX server et av produktene til VMware da? I så fall er fordelen at man kan kjøre mange virtuelle servere som samarbeider på en mye mer effektiv måte enn med et annet server-OS. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) *Puste liv i tråden* Mente jeg svarte at det var rett svar "Go ahead enden" eller no sånt....kanskje det var i drømme Anyways, kom med et spørsmål du enden så tråden ikke dør helt Edit: Leif, hva ellers? Endret 23. juli 2004 av phsyco Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 *rope og lokke på enden* Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hmm, noen poster som ble slettet tro? Sorry at jeg har oversett denne Tar en lett en siden det er sommer: Hva er hovedfordelene til de tre ulike LCD-panelene (TN, VA og IPS)? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Var den ikke lett allikevel? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Mer hint: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8623&side=4 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Alle har samme hovedfordel: de fungerer til å vise et bilde... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 eh, nei... samme hvor fint de fungerer med fps/kvalitet/kontrast/lys hvis de ikke viser et bilde Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hehe, siden dette tydeligvis var for vanskelig for folk må du gjerne stille et nytt spørsmål. Godtar mao svaret ditt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hehe, meget vanskelig spm.: Hva gjør NAT og hva står det for... (kommer ikke til å sjekke på en uke så hvis du er sikker så send nytt spm.) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Network Address Translation Tillater LAN til å kjøre to sett med IP-adresser, ett for intern trafikk, og ett for ekstern trafikk. Det er vel det? Nytt spørsmål om svar er godkjent; Hva er cascade-kjøling, og hvordan funger det? (Tror ikke det har vært oppe). Lenke til kommentar
smurf69 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Siden denne tråden har vært ubesvart så lenge tar jeg sjansen på å drite meg litt ut med en mulig forklaring. Jeg tror Cascade kjøling betyr at det mediumet man benytter for kjøling (vann, olje osv) går gjennom flere kjølestasjoner før det kommer til kjøleblokkene. Feks fra et reservoar til en kjøleradiator og så videre til en ny kjøleradiator. På den måten senker man temp på vannet flere grader enn ved bare et kjølepunkt. Se denne artikkelen.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Japp, det stemmer vel mer eller mindre. Trodde det var et lett spørsmål jeg. Selv om jeg egnetlig tenkte på cascade i sammenheng med fasekjøling, altså kjøre flere steg med "tyngre" og "tyngre" gasser for å få oppimot -100 celsius . Finn på et nytt spørsmål du. Lenke til kommentar
smurf69 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hva er en "Blade server" Håper ikke den har vært oppe før? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Dårlig forklaring: Et felles "rack" som gir felles strøm og nett til alle bladene. Hvert blad fungerer som en separat server. Har ikke egne disker. En billig og grei løsning hvis du har mange disker i SAN/filcluster. Lenke til kommentar
smurf69 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Godtar den. Du fortsetter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå