uranus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Likte ikke måten menyen kom, hvordan mouseover var og de "rundingene" eller sirkelene som kommer av og til. Men ellers var siden pen Endret 21. april 2004 av uranus Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 http://myhken.com/hovedsider3 Takker for gode innspill, har startet arbeidet med versjon seks, starter på scratch igjen. Så frem til første beta versjon av 6 kommer, bruker jeg sidene jeg nå har laget. Som ny i flash, er jeg helt avhengig av deres kommentarer, slik at jeg får rettet opp mulige feil, og design flauser.... Går nok noen dager før første beta side av ver 6 kommer!! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 likte den veldig godt jeg +fete flash greier +kul meny -fæl font. prøv verdana Lenke til kommentar
joffar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Stor fremgang siden ditt første forslag! Liker ikke helt at den flashen på topp menyen fortsetter i det uendlige .. det er litt forstyrrende.. for meg hadde det greit seg med at den vistes en gang etter hele siden hadde lastet. Kanskje litt brå overganger i mellom meny og header. Kommer litt ann på målgruppen, men du bør vel kanskje lage en no flash version for folk som har slått av flash... stå på! Lenke til kommentar
Klette Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ville kanskje ha gjort slik at den highlight effekten på headeren bare gikk en gang - blir irriterende i lengden. margin:0 i body og html er et must, plus en thin solid border på høyresiden for å vise når siden er slutt 100% i height hadde gjort seg det også Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 padding: 0; i body og html også.. (opera bruker padding, ikke margin..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå