Gå til innhold

MMS funker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:wow: Du kødder ikke sant?

Kødde, jeg?

Aldri..

:lol:

Så genialt, bare det å se deres reaksjoner for eksempel.

<-------------------avatar

Sikker på det? :roll:

Sikker på hva; om det var genialt eller at jeg faktisk _trodde_ at Nokia 3210 støttet MMS?

Ahahaha.

Lenke til kommentar
At du trodde at Nokia 3210 støtter MMS. Siden du bare har ett innlegg, så forundrer det meg ikke at du ikke vet at 3210 ikke har MMS. Er vel ikke alle som vet det da, deriblant kanskje deg? :yes:

Hvor lenge jeg har vært medlem her sier svært så lite om mobilkunnskapene mine.. Eller er du uenig? :roll:

lol, må si jeg har sett bedre argumenter enn det du har.

Lenke til kommentar
Lame liten unge du er, tror du noen syns den spøken var morsom? Var vel tidenes dårligste spøk. Du fortjener virkelig en ferie, for du bare hjelper til å få dette forumet dårligere.

Uh.. Her kommer jo 1337-veteranen slengende, fint at du er med på å opprettholde den høye standarden på forumet. Jeg vil takke deg på vegne av oss alle som ser opp til deg. :yes:

Tror du jeg skrev det for å more DEG? Nei, jeg gjorde det for å få DIN oppmerksomhet, og andres. Og ja, jeg vil si jeg lyktes med det..

Ikke kom her å si at det ikke har blitt postet humoristisk mente topics på dette forumet før _utenom_ "Humor", for den blir for drøy.

tadcomp: har du testet det også? xD

Endret av Shinobi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...