stekre Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har bestilt meg Eltax AVR-800 receiver og Eltax Discovery Surround. Lurer på om noen har noen meninger om dette anlegget, spesielt receiveren. Har sett at den har fått gode omtaler i sammen med litt eldre eltax surround pakker, mens andre plasser har alt av eltax blitt slaktet. Har mistanke om at dette er uttalelser fra folk som har alt for mye penger og har top end hi fi utstyr, men jeg kan jo ta feil. Hva mener dere? Lurer også på om noen har en mening om Eltax millenium 500, lurer på å kjøpe disse for å få litt mer trøkk i anlegget. Jeg er ingen stor hifi kjenner, men jeg synes et anlegg som en kamerat av meg har som består av Yamaha HTR-5640 6.1, to Radionette 250W høyttalere og eltax millenium center og 100W bakhøyttalere spiller utrolig bra og har skikkelig trøkk. Bare sånn for å gi en pekepinn på hva jeg synes er bra. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Endret topic, flyttet til Lyd og Bilde. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Eltax stinker! Du burde vell sjekka ut litt andre ting og hørt her på forumet hva folka trur!? Lenke til kommentar
moho Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Delte meninger, men om du oppgraderer fra tv-lyd til eltax, vil du klart bli fornøyd. Et godt sted å begynne, for å se om interessen tar seg opp og da for senere investere i noe som er bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå