Gå til innhold

Whoops!!! - No more T-Bird 1400...

faust_

Anbefalte innlegg

Noe merkelig skjedde her om dagen..

Holdt på å reinstallere windows etter et bitte liten harddiskcrash. Kom så langt som til 2. gang maskinen starter på nytt, og da... ingenting.. Absolutt ingenting...

Jeg så måleren tikke til reboot (15 sek.), skjermen ble svart, maskinen skrudde seg av, på igjen, og overrasker med med en SERIØS pipelyd. Så jeg vipper opp dekselet, kikker litt på feilsjekk-led'ene, og begynner å banne. Prosessorfeil.

Hvordan er det mulig? At en prosessor fungerer i ett sekund, men ikke i det neste? Ikke var den overklokket, og ikke hadde jeg tukla med ribba.

Jaja... sender den inn til komplett i morgen, så kan de teste den litt, og finne ut hva som er feil..

The punk lives on!

Tbird 1400 (Correction... Ikke nå lenger)

MSI K7T 266 Pro-R

256 TwinMos Reg DDR

ATI Rage Fury

... og en HELVETES STØYENDE KJØLEMESTER

[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-04-03 11:01 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være hovedkortet også. Jeg håper du sendte inn begge deler.

REDIGERT: Jeg ser at du ikke har sendt det enda. Det kan være en fordel å sende begge deler til komplett. Litt trist dersom du må sende hovedkortet i ettertid. Det tar tross alt en stund med slike reklamasjons saker.

Byggeren

slapps.com

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-03 11:07 ]

Lenke til kommentar

Sende begge deler er en strålende ide, siden jeg ikke kan bruke det ene uten det andre...

Rent bortsett fra det, så kan det godt være begge deler... Er ikke så trygg på at bruttern sin cpu-vifte var så snill mot CPU-en da jeg skulle teste den i hans maskin. Etter å ha fått feilen oppe hos meg løp jeg ned i kjelleren og monterte cpu-en inn i maskinen hans. Først så fungerte den, så jeg stakk opp igjen, monterte, fikk ikke reaksjon, sprang ned, monterte, fikk "Your CPU may have a problem...". Det var en litt 'knitrende' lyd når jeg monterte hos bruttern 2. gang. Jeg mistenker at den fjøra som holder ribba på plass er LITT stram (han har kjølemester han også).

Faktisk er problemet mistenkelig likt det forrige jeg hadde med maskinen, og da VAR det hovedkortet...

Kan hende det er begge deler nå. At det EGENTLIG var hovedkortet som var gåent, men at jeg har greid å knuse coren på CPU-en i ettertid. Litt synd hvis det er tilfelle, for jeg har såvidt råd til porto, slettes ikke til ny CPU...

Forresten, er det noen som vil kjøpe en nesten komplett PC? Sjekk sign. For detaljer...

The punk lives on!

Tbird 1400 (Skadet)

MSI K7T 266 Pro-R (Muligens skadet)

256 TwinMos Reg DDR

ATI Rage Fury (Byttes snart (Rettelse.. SKULLE byttes, helt til topline fucka opp bestillingen. nå gidder jeg ikke. ))

... og en HELVETES STØYENDE KJØLEMESTER

Pioneer 103 DVD-rom

HP 8200 brenner

3com 905b Ethernet-kort...

[ Denne Melding var redigert av: FauSt_ på 2002-04-03 12:35 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...