Illmatic Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 plutselig legger en fil som kaller jgl_rg eller noe sånt seg i papirkurven min. den stammer fra temp og har en mappe som ikon, HVA ER DETTE??? dette er første gang på lenge jeg har fått den der...tror helt siden jeg formaterte for et halvt år siden...takker for svar!!! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 plutselig legger en fil som kaller jgl_rg eller noe sånt seg i papirkurven min. den stammer fra temp og har en mappe som ikon, HVA ER DETTE??? dette er første gang på lenge jeg har fått den der...tror helt siden jeg formaterte for et halvt år siden...takker for svar!!! Hender den dukker opp hos meg også vet heller ikke hva det er for noe Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Viss du sier det fullstendige navnet på filen, så kanksje det hadde vært lettere å finne ut noe... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Viss du sier det fullstendige navnet på filen, så kanksje det hadde vært lettere å finne ut noe... Den heter bare jgl_rt uten extension. er noe java-greier Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Har dere prøvd å slette eller åpne fila i sikkerhets modus? Jeg gjorde et søk etter fil navnet, men det eneste jeg fikk opp var folk som postet det samme rundt forbi på andre forum... Dette høres veldig rart ut. Viss du ikke klarer å åpne\slette fila, prøv å last ned spybot, adaware og hijackthis, oppdater å scan.... Edit: Det er noe java piss ja, så en annen på et forum som snakket om noe java greier, men de fant ikke ut av noe... Endret 21. april 2004 av alex503 Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 har ad-aware+spybot s and d, de fant ikke noe, ikke antivirus heller...jg har win me, en kompis som har xp så jeg hadde samme "problemet"... finner ikke filen etter gjennoppretning heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå