andesam Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Sluttresultatet blir jo en bat-fil uansett da. Ikke nødvendig med en 10mb stor fil, når man kan klare seg med 1kb hehe, kom på det rett etter at jeg hadde posta, orka ikke å edite *editer* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bor du i oslo kommer jeg å tar deg finner du på noe. Jeg er ikke snill! Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 kan jo få en fil til å åpne seg selv 10000 gnager å da helt til pcen klikker. SÅnn Pop-up master:P Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Er glad jeg gikk på ungdomsskolen/vgs før det var noe "Internet" og "nettverk" på datarommene :-) TIKI 100 råkka verden da! EDIT: Når jeg tenker meg om så var det nettverk på vgs... Holdte et h...vetes liv med Doom i nett og en IT-ansvarlig som ikke likte det noe særlig Endret 19. april 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
palh Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Legg inn RealVNC viever på pcene og legg inn vnc server på den du er på, Remote desktop Finne på mye morro med det;p Omvendt kanskje... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skjønner fint at hovedvekten av forumbrukerne ligger mellom 14 og 16 år, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå