Gå til innhold

Råd om musmatte?


Anbefalte innlegg

Hei trenger noen råd fra dem som har Steelpad, har vurdert å kjøpt det lenge, men har fått mange forskjellige svar om den er bra eller ikke.
Så da trenger jeg forhåpentligvis help av deg. Har selv fUNC 1030 men jeg synes den er litt liten (i bredde og lengde).
Så hvis noen anbefaler meg om å kjøpe Steelpad eller noen andre bra gaming musmatter så bare poste meg... Gjerne fortell litt om musmatta. :yes:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp en matte du er vant med. Den beste matten er den du er mest vant med. Dette kan være en matte til 20kr, eller en til 200kr..

Hmm. Ja da, men jeg har jo bare brukt fUNC. Vil helst ha en som er bredere som f.eks Steelpad. Men vet ikke så mye om den for ingen av kameratene mine har den, å ingen har prøvd den. Så jeg vil gjerne ha litt info om Steelpad eller noen andre bra gaming musmatte.. You Know :p

Lenke til kommentar

Steelpad 4S synes jeg er noe lite glatt. Jeg fikk den på kjøpet da jeg gikk over til Intellimouse 4.0. Det største problemet for meg er at man hører en ganske høy svisj-lyd når man flytter musa rundt på matta. Underlaget som fulgte med var genialt dog, og det bruker jeg den dag i dag, bare med min gode gamle fUnc oppå.

 

Steelpad 4D er beskrevet som 'akkurat det samme som fUnc, bare litt større', i tester jeg har lest. Den er utvikla av SteelPad i samarbeid med klan Schroet Kommando, så den burde være det mest optimale for 'gaming'. Jeg har ikke prøvd den personlig, men planlegger anskaffelse i løpet av kort tid.

 

For øvrig kommer steelpad med et nytt produkt snart (vet ikke når, bare at), som kanskje blir enda bedre enn 4d.

Lenke til kommentar

Har forresten en liten Icemat black v1 som fulgte med da jeg kjøpte en intellimouse 3 på tilbud :D

 

Men over på sak. Icemat er en veldig fin musmatte. versjon 1 av musmatta er litt i minste laget, mens nr 2 har spesifikasjonene 30cm*25cm, noe som er ganske brukbart. Med matta følger det med teflon duppedingser som man fester under musebena for at musa skal få mindre friksjon (gli bedre altså). Eneste minus jeg kan se, er at "noen" kan bli litt irriterte av lyden den lager, jeg plages ikke av den, men "noen" gjør det :p

Lenke til kommentar

har steelpad 4s og kan anbefale den på det sterkeste.

 

+stor

+veldig tynn\flat

+musa glir bra oppå (med mouseskates)

 

-noen plages av den lyden (samme lys som på icemat) men jeg synes ikke den er noe plagsom)

-pris kansje?

Endret av magnus1987
Lenke til kommentar
har steelpad 4s og kan anbefale den på det sterkeste.

 

+stor

+veldig tynn\flat

+musa glir bra oppå (med mouseskates)

 

-noen plages av den lyden (samme lys som på icemat) men jeg synes ikke den er noe plagsom)

-pris kansje?

Er SteelPad lik Icemat?? Kan SteelPad'en knuses hvis man slipper den i gulvet, sånn som icematten? SteelPad er vel ikke lagd av glass elr lignende "knusende"??

Lenke til kommentar
har steelpad 4s og kan anbefale den på det sterkeste.

 

+stor

+veldig tynn\flat

+musa glir bra oppå (med mouseskates)

 

-noen plages av den lyden (samme lys som på icemat) men jeg synes ikke den er noe plagsom)

-pris kansje?

Er SteelPad lik Icemat?? Kan SteelPad'en knuses hvis man slipper den i gulvet, sånn som icematten? SteelPad er vel ikke lagd av glass elr lignende "knusende"??

Nei! Det ligger vel i navnet ;) Den er laget av stål :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...