lornix Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg tror det skal gå bra. Har selv vannkjøling og for ikke så lenge siden så stoppet pumpen min å fungere uten att jeg merket det. Tempen steg til 50 grader på CPU uten att jeg hadde noe sirkulasjon i vannet (pumpen var ute av drift i ca.1 veke før jeg begjynte å tenke over det), og det vil si att jeg kjølte prosessoren minn kunn med en kjøleblokk med vann i. Har bare en xp 1600+ 1.4ghz. Skal ikke se bort ifra att det går bra med en duron. Men jør det på egen risiko å ikke gi meg sjylden vist det ikke går Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ingen som har tenkt på en Celeron... en P4 Celeron. En slik av nyere type bør vel kunne kjøres vifteløs eventuelt med en 25% underklokking. I biosen kan du jo på mange hovedkort stille hvor raskt og hvor mye CPU_HALT skal starte/virke. Min P4 2.6 har Spark7 på det laveste, men tror på ingen måte at den gir nok kjøling, men maskinen er stabil som en stein, og har 6+ dagers oppetid as we speak. med nesten 100% CPU bruk hele tiden. Hva sier dere P4/Celeron brukere der ute. Hvem tør å skru av vifta på prosessoren? Min temp sensor virker ikke, så jeg kan ikke finne ut hvor varm den blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå