ZoRaC Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Hei! Skal lage en "online feilsøker" som skal være slik: Først velges en katagori (f.eks "Får ikke start på bilen") Så får man en spørsmål "har du fylt bensin?", med et "ja", "nei", "hopp over", "hvordan" svar Svarer man "nei" kommer det opp en side hvor det står at man må fylle bensin svarer man "ja" får man et nytt spørsmål "har du strøm på batteriet?". osv Svarer man "hvordan" skal man komme til en side hvor det står hvordan man sjekker at man har bensin Svarer man "hopp over" skal man komme til neste spørsmål Kan noen hjelpe meg med gode ideer for struktur på basen? Dette må være enkelt å administrere, slik at jeg må ha alt i en database... Endret 19. april 2004 av ZoRaC Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du trenger strengt tatt ikkje ein database til dette (eineste grunnen må være vist du skal lagre infoen brukerene gjer deg). Eg trur eg bare hadde brukt nokre "if" setninger og ein session. Vist du vil bruke ein database bare sett alt opp i eit table og legg inn informasjon på den brukeren etterkvart så han gjer den til deg. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Forklarte meg kanskje litt dårlig. Det jeg må ha det i en base for er at jeg skal kunne legge til flere kategorier og svar etterhvert. Skal ikke ta vare på det brukeren svarer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå