WipeOut- Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen som kan hjelpe meg, jeg har laga en side der det står "Feil på Siden", men jeg finner ikke noen feil... LINK Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Uhm.. et eller anna cms-system av noe slag? der var bare en forklaring på feilmeldingsnummer og hva de betyr.. lite man kan hjelpe deg med ut i fra det der egentlig... Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Do this: Skriv om de javascriptene og legg dem i en ekstern fil, likeledes mes css`n din, prøv så å legge til doctype ( f.x: HTML 4.01 Transitional, som er grei å få siden til å validere i utfra hva jeg kan se på koden din) da blir det så mye lettere å nøste feil, siden du kan benytte deg av http://validator.w3.org/ til å få koden korrekt. Ville forøvrig konsa på å lete etter feil i javascriptene hvis jeg var deg, enten en dobbel } eller manko på }, eller rett og slett bare et lite ' som blir dratt med nedover til..............>8 snip! EDIT: sånn går det når nesen ikke rekker lengre enn til tuppen, jeg leste for fort, og tenkte derfor på "kjørefasefeil i linje nr xx" som kommer opp i nettleseren min, og så derfor ikke at det hele var en feilmeldings-side for en cms, My bad! Jeg skulle da tro at du klarte å rette på feilene med å følge oppskriftene vedrørende cms-et gitt når du klikker på avansert-linken som tilhører hver feil? Endret 19. april 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå