Piggsvinet Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 JEg skal ha nytt tårn og lurer på om vilke tårn jeg burde kjøpe. Jeg har lyst på detta her, jeg skal ha full tower (eller ca 55cm høyt) http://data.techline.no/?page=modules/prod...y=181&catId=207 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 JEg skal ha nytt tårn og lurer på om vilke tårn jeg burde kjøpe. Jeg har lyst på detta her, jeg skal ha full tower (eller ca 55cm høyt) http://data.techline.no/?page=modules/prod...y=181&catId=207 Noen flere kriterier? MAnge hd-er? Modde-potensiale? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Eifeltårnet. Neida bare tuller, men det ser jo ok ut det du har valgt , et av de få kabinett med døra "riktig" vei Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 hehe liker det tårnet, men jeg skal ikke modde no tenker jeg, har 2 hd og det blir fler i framtia, det skal være bra isolert (ikke isolasjonsmatter) men holde støyen nede. Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 hehe liker det tårnet, men jeg skal ikke modde no tenker jeg, har 2 hd og det blir fler i framtia, det skal være bra isolert (ikke isolasjonsmatter) men holde støyen nede. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Chieftec er da helt kurante tårn... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Chieftec er da helt kurante tårn... Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Eifeltårnet.Neida bare tuller, men det ser jo ok ut det du har valgt , et av de få kabinett med døra "riktig" vei Døra riktig vei? Det er jo spørs hvordan side av borde/skjermen han skal ha den på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå