Gå til innhold

LCD skjerm fra Dell

JonnyHZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dell lager vel ikke panelene sine selv.. Det kommer litt ann på hvilken modell su skal kjøpe.. Blir som å spørre: "jeg skal ha bil, er volvo noe bra, det må ikke gå unna, men det bør ikke sinke trafikken heller!" - Ergo litt uspesifisert ;)

nei men hvem vil ha en stygg skjerm?

Lenke til kommentar

De Dell LCD skjermene jeg har sett, har generelt imponert meg. Men som en sier, så finnes det flere modeller, sånt i utgangspunktet ville jeg passet på at du får av den "digitale" varianten og ikke de analoge. Dessuten passe på at de bestiller en som har en oppløsning som passer deg.

edit: dersom du ser på specs så mener jeg at produsent står, dvs om det er viewsonic, samsung etc... Utseende er en smakssak, jeg liker samsung sine skjermer best, pga den smale kanten, men Dell sine er ikke dumme de heller(utseende messig er de ganske like alle dell sine)

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Dell lager vel ikke panelene sine selv.. Det kommer litt ann på hvilken modell su skal kjøpe.. Blir som å spørre: "jeg skal ha bil, er volvo noe bra, det må ikke gå unna, men det bør ikke sinke trafikken heller!" - Ergo litt uspesifisert ;)

Usaklig. :thumbdown: Se innlegg.Jeg spurte om hvilken modell.

Har personlig -0 peiling på lcd skjermer,men er lærervillig. :p

Dell har en modell som ser brukbar ut,men funksjonsmessig vet jeg ikke.(utseende har jo litt å si selv om funksjon/kvalitet teller selvsagt mest)

Andre?

Er selvfølgelig åpen for andre merker bare de ikke er så j¤¤¤¤¤ dyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...