JonnyHZ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vurderer å kjøpe 2 stk 17" LCD skjermer for alt mulig bruk (ikke spill) Noen med erfaringer fra dette merket?I tilfelle hvilken modell? Skal som sagt ikke brukes til spill,men skal heller ikke "henge" ved litt kjapp kjøring. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dell lager vel ikke panelene sine selv.. Det kommer litt ann på hvilken modell su skal kjøpe.. Blir som å spørre: "jeg skal ha bil, er volvo noe bra, det må ikke gå unna, men det bør ikke sinke trafikken heller!" - Ergo litt uspesifisert Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dell lager vel ikke panelene sine selv.. Det kommer litt ann på hvilken modell su skal kjøpe.. Blir som å spørre: "jeg skal ha bil, er volvo noe bra, det må ikke gå unna, men det bør ikke sinke trafikken heller!" - Ergo litt uspesifisert nei men hvem vil ha en stygg skjerm? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det skal vere samsung som produserer skjermene for Dell (eller det skal vere samsung panel i dell sine skjermer) Kva kvaliteteter som ligger i samsung sine panel kan ein lese om i den store LCD testen Del 1 Del 2 og Del 3 mvh JanEirik Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) De Dell LCD skjermene jeg har sett, har generelt imponert meg. Men som en sier, så finnes det flere modeller, sånt i utgangspunktet ville jeg passet på at du får av den "digitale" varianten og ikke de analoge. Dessuten passe på at de bestiller en som har en oppløsning som passer deg. edit: dersom du ser på specs så mener jeg at produsent står, dvs om det er viewsonic, samsung etc... Utseende er en smakssak, jeg liker samsung sine skjermer best, pga den smale kanten, men Dell sine er ikke dumme de heller(utseende messig er de ganske like alle dell sine) Endret 19. april 2004 av kindings Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 selv om dell bruker samsung panel behøver de ikke ære gode. samsung produserer ca 100 ulike paneler. Men vi skal teste dell snart Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Dell lager vel ikke panelene sine selv.. Det kommer litt ann på hvilken modell su skal kjøpe.. Blir som å spørre: "jeg skal ha bil, er volvo noe bra, det må ikke gå unna, men det bør ikke sinke trafikken heller!" - Ergo litt uspesifisert Usaklig. Se innlegg.Jeg spurte om hvilken modell. Har personlig -0 peiling på lcd skjermer,men er lærervillig. Dell har en modell som ser brukbar ut,men funksjonsmessig vet jeg ikke.(utseende har jo litt å si selv om funksjon/kvalitet teller selvsagt mest) Andre? Er selvfølgelig åpen for andre merker bare de ikke er så j¤¤¤¤¤ dyre. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 http://hardware.no/art.php?artikkelid=5454 se rask gjennom den du. mange ukens tilbud på ulike webshops Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 http://hardware.no/art.php?artikkelid=5454 se rask gjennom den du. mange ukens tilbud på ulike webshops Glimrende Har lest artikkelen grundig nå.(har lest den tidligere også,men det er ofte som ved bruksanvisninger.Man leser resultatet først.Kremt ) Flott test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå