bahir Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg bruker WinXP Pro og en VPN/PPtP oppkobling mot min internett leverantør med trådløst netverk. I win 2000 er dette ikke noe problem, men når jeg installerte WinXP faller jeg av nettet hele tiden om jeg ikke sitter ved maskinen. Ikonet på nede på start linja som viser status på nettet sier at jeg er oppkoblet, men jeg får ikke kontakt med noen ting. Om jeg bare logger av og på igjen fungerer alt, helt til jeg lar pc'n stå i ro en stund... akkurat som om den går i dvale modus eller noe.... problemet er at jeg ikke får noen feil meldinger om at kontakten er brutt..bortsett fra programmer som laster ned osv... Jeg har sjekket støm spare modus, og den er satt til alltid på. Når jeg har falt avar status for "lokal tilkobling" (nettverkskortet) aktivert, og Virtuel privat oppkobling (min pålogging) fortsatt tilkoblet. Altså ingen forskjell ifra når det fungerer.... vet noen om noen flere instillinger i WinXP som kan logge meg av? ps. alle brannmurer osv er avinstallert tilfelle de skulle være problemet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå