ripper329 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har lest en topic her men blir ikk klok på hvordan man skal gjøre det.... har tenkt å overføre microcalc via bluetooth men er ikke sikker på hvordan... Noen som plz kan hjelpe MVH DA ripper Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bare overfør hele fila til telefonen også åpner du den i innboksen hvor den legger seg også begynner installeringen. Det fungerer hvertfall på min SX1... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 På 6600 overfører jeg filene til telefonen. Så brukes utforskeren på telefonen til å kjøre filene. Da starter installasjonen automatisk. Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Får ikke oppretta mapper på tlf. Får bare kopiert filene.... Går ikke ann å installere får jeg beskjed om på tlf... Har forresten Ngage Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Får ikke oppretta mapper på tlf. Får bare kopiert filene.... Går ikke ann å installere får jeg beskjed om på tlf... Har forresten Ngage Før over filene, og bruk en file mangaer/file explorer ti å finne filen med å trykk på den så vil innstallasjonen begynne Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Kan hende jeg er helt bak mål men når jeg starter jad fila så prøver den å laste ned programmet. Har de andre filene pakket ut sammens med jad fila men det hjelper ikke... Skal jeg overføre .rar fila? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå