jocke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 En liten idè hadde kanskje vært å SE inlegg nr 2 mill? http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2057576 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hihihi morsome greier. Skrev faktisk igår natt at eg følte at lykken snur for meg. Eg har den sjette sansen som sagt og dere tvilere....første bevis... Takk takk! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hihihi morsome greier. Skrev faktisk igår natt at eg følte at lykken snur for meg. Eg har den sjette sansen som sagt og dere tvilere....første bevis... Takk takk! Skriv deg opp da. Her Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 neowin.net har forresten også snart 2 mill jubileum på forumet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Måtte jo bli enten han eller luras store sønn. (mr lura himself) Mr Lura himself er jo desverre ikke med oss lenger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Måtte jo bli enten han eller luras store sønn. (mr lura himself) Mr Lura himself er jo desverre ikke med oss lenger. har han dauet eller bare forlatt forumet? :S Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Dette er fra november. Fra august og utover har han bare 20-30 posts. (er det nok til å overleve?) Btw: Ja eg ble lei av forumet, fikk en pm i dag via mailen er derfor eg er her. Vedkommende lurte på hvordan eg kunne poste nesten 10000 poster på 6 månder. Han må ha sette på feil årstall eg reg meg her inne http://forum.hardware.no/index.php?act=Sea...luser&mid=10776 Han bare glei ut av vår lille verden, og jeg ble faktisk ganske skuffet over meg selv da jeg ikke fikk det med meg før i slutten av januar. Han dro ikke noe "nå drar jeg"-triks som mange andre med stort antall poster har dratt.. opp til flere ganger Endret 20. april 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
nst Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 "og husk: Kvalitet foran kvantitet!" Howard da.. Ingen grunn til å dra inn ditt trøstemotto ang damer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå