HjalmarJalla Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Terningkast 6 til denne skjermen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=102802 Hvordan står den seg mot Eizo L885?? Hva tror du Øyvind Dahle? 16 ms responstid Endret 19. april 2004 av HjalmarJalla Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Tipper vi satser på å få kloa i den for å bekrefte/avkrefte det dinside har komemt fram til. BenQ har ikke dumme skjermer de, så jeg har ingen problemer med å tro at den er god Legger til at vi så på et par enda billigere 20" skjermer i påsken som og var lovende. De var ikke L885 standard, men nå er vi ganske kresne, og man skal ikke se bort fra at vi finner fel på BenQ skjermen heller Tiden vil vise Endret 19. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg for min del har gode erfaringer med Blix. Han kan sine saker veldig godt, og er en hyggelig fyr. Testene på dinside er bra, når man tar målgruppen i betraktning. Men jeg tviler på a jeg hadde gitt denne skjermen en 6'er. Jeg tror det er få som kan komme seg opp på det nivået, og jeg tror det er kun tre produsenter som har den nødvendige kunnskapen til å leke der (Eizo, Nec og LaCie) Men disse skjermene koster mer da. Som enden sier : BenQ har ikke dumme skjermer de, så jeg har ingen problemer med å tro at den er god Men time will show, uansett bør de senke prisen betraktelig da kjempen selv vil ligge på samme prisen om noen få dager;) Lenke til kommentar
HjalmarJalla Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Kjempen selv?? Mener du Eizo L885? til rundt 11 tusen??? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 men tipper nærmere 12 da..... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 men tipper nærmere 12 da..... Aiaiai, du skulle sagt dette til meg før jeg kjøpte 213T. Selvsagt 17 dager siden den ble hentet på posten så ingen angrefrist her Jaja, jeg er storfornøyd med skjermen og angrer egentlig ikke. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 sitter på en 213t selv i ny og ne: nydelig skjerm:) mye plass og god og oversiktlig:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå