iCar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei! Vet noen hvor jeg kan få kjøpt den billigst, Tenkt å videreføre abb jeg har fra før,har Telenor Bedrift. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bruk prisguiden her på amobil, den finner det meste... Men kan tenke meg at du kan få den til en ganske god pris. Kanskje helt ned i 99,- Lenke til kommentar
iCar Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Bruk prisguiden her på amobil, den finner det meste... Men kan tenke meg at du kan få den til en ganske god pris. Kanskje helt ned i 99,- Hmm 99 kr kanskje i det drøyeste laget. har sett den til 800 kr, men det er med Tele2, leter etter en som jeg kan videreføre Telenor bedrift abb. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg kjøpte en idag til 1499,- med young talk! Meget bra pris. Men tror ikke jeg skal beholde telefonen så lenge da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Den koster 790,- på Siba, men det er med Netcom eller tele2. På elkjøp, så koster den 899,- med telenor bedrift (18 måneder binding). Dette er vel det billigste du får den til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå