Habla Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Kvartalrapporten for første kvartal 2004 til SE ble lagt frem i dag. Tjente 97 millioner euro før skatt. solgte 8,8 millioner enheter salg 1338 millioner euro Q1 2003 mot Q1 2004 Resultat før skatt: -133 mot 97 millioner euro Salg: 806 mot 1338 millioner euro Antall enheter: 5,4 mot 8,8 millioner enheter Dette går riktig veien for SE Endret 19. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Så det på nyhetene ja! Bra å se at det går riktig vei for Sony Ericsson! Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Spennende og gledende det her Er ikke spesielt SE-fan, men er ikke det motsatte heller så interessant Har du noen artikler som skriver om temaet? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Spennende og gledende det her Er ikke spesielt SE-fan, men er ikke det motsatte heller så interessant Har du noen artikler som skriver om temaet? Teleavisen, pressesidene til SE, aftenposten, digi.no, Alle Er ikke noe SE fan selv..mener at LG er bra. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Spennende og gledende det her Er ikke spesielt SE-fan, men er ikke det motsatte heller så interessant Har du noen artikler som skriver om temaet? Teleavisen, pressesidene til SE, aftenposten, digi.no, Alle Er ikke noe SE fan selv..mener at LG er bra. hmm.. Jeg synes SE er det beste merke, jevnt over, da de er det eneste selskapet jeg egentlig liker alle/de fleste modellene fra.. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Så du liker SE du ingar....hmmm Kanskje jeg skal skifte fra LG til SE....Kanskje det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå