eberland Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hei. Har hatt litt problemer med div programvare, noe som har ført til litt uhemmet prøving og feiling... Jeg kunne derfor tenkt meg å formartert systemdisk, eller bare resatt hele opplegget. Slette alt på c: er nok en dårlig ide Kan jeg det, evt hvordan? - Finnes det en "gå tilbake til start"-funksjon? Tror jeg bare formattere minnekortet også i samme slengen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg måtte iallefall formatere flere ganger når jeg gjorde dette - husk på det. Først minnekortet, så telefonminent og så måtte jeg formatere minnekortet igjen for å få vekk de døde shortcuttene som lå i menyen. Formatering av 256MBs minnekort tar laaang tid forresten Lenke til kommentar
eberland Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 *#7370# Med denne koden blir oppsettet tilbakestillt til frabrikk standard? Hva med kontakter/sms/mms? Disse må jeg jo ta backup av først uansett! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det finnes en backupfunksjon i Nokiaprogramvaren. Testet den? Ellers kan du jo ta å synche telefonen med Outlook for kontaktene eller overføre alle meldingene via BT til PCen for så å overføre tilbake igjen etterpå. Lykke til Lenke til kommentar
eberland Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Noen som vet om sms innboksen ligger klagret i sim-kortet eller i telefonminne? evt hvor? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Blir vel lagret i telefonen... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) ja men hvor/ hvilke mappe? må lagre de på pcen før jeg resetter telefonen.... (eller?) Endret 20. april 2004 av eberland Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei til eberland Så sant du ikke har lagt dem i "Mine mapper"eller har laget egne mapper så ligger de under "sim-meldinger" og da vil jeg tro at de ligger på simkortet. Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Noen som vet om sms innboksen ligger klagret i sim-kortet eller i telefonminne? evt hvor? Det kommer an på hva du har valgt ( i instillinger -> annet). De ligger enten i telefonminnet eller minnekortet. Meldingene ligger i c:\system\mail\index (e: hvis du har de på minnekortet). tror jeg da.. ser hvertfall sånn ut hvis jeg åpner filen i en editor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå