Gå til innhold

Formatere N6600

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hatt litt problemer med div programvare, noe som har ført til litt uhemmet prøving og feiling...

Jeg kunne derfor tenkt meg å formartert systemdisk, eller bare resatt hele opplegget. Slette alt på c: er nok en dårlig ide :p

Kan jeg det, evt hvordan? - Finnes det en "gå tilbake til start"-funksjon?

Tror jeg bare formattere minnekortet også i samme slengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg måtte iallefall formatere flere ganger når jeg gjorde dette - husk på det. Først minnekortet, så telefonminent og så måtte jeg formatere minnekortet igjen for å få vekk de døde shortcuttene som lå i menyen. Formatering av 256MBs minnekort tar laaang tid forresten ;)

Lenke til kommentar

Det finnes en backupfunksjon i Nokiaprogramvaren. Testet den? Ellers kan du jo ta å synche telefonen med Outlook for kontaktene eller overføre alle meldingene via BT til PCen for så å overføre tilbake igjen etterpå. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om sms innboksen ligger klagret i sim-kortet eller i telefonminne? evt hvor?

Det kommer an på hva du har valgt ( i instillinger -> annet). De ligger enten i telefonminnet eller minnekortet.

Meldingene ligger i c:\system\mail\index (e: hvis du har de på minnekortet). tror jeg da.. ser hvertfall sånn ut hvis jeg åpner filen i en editor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...