TrygveK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Heisann, Ja, nå har jeg tenkt å kjøpe emg en DVD-brenner - og lurer derfor på hvilken jeg burde kjøpe??? Jeg er HELT blank på dette området - men trenger en DVD-brenner ettersom jeg redigerer litt video sammen nmed noen kompiser. Jeg har en S-ATA harddisk dersom det har noe å si..... For andre system spes. så kan dere se på min signatur. Det eneste kravet jeg har er at den er svart (skal "matche" resten av maskinen). Håper på gode innspill :-) Mvh TrygveK Lenke til kommentar
kz Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 kan anbefale NEC ND-2500A. var i likheit med deg totalt blank før eg kjøpte denne for ca. 3 veker sidan, men eg er svært fornøgd med denne og har så langt ikkje hatt feilbrenninger (har brent ca 20 stk i både + og - format på 4x og 8x) du får den også i svart Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 eg hadde venta til det kjem dvd brennere so takler dual layer. då slepp du å masse arbeid når du sk ta backup av dine orginale dvd-filmer for eksempel... ikkje so lenge te dei kjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå