lysbryter Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det finnes en "Pre-SP2" fix for feilen i Win XP som gjør at Explorer kræsjer når du avbryter en utskriftsjobb. Jeg har lasta ned fila før, så jeg vet den finnes, men klarer ikke å søke meg fram til den nå. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg trodde det problemet var en av de mange 'funksjonalitetene' i Windows.... Skulle hatt en slik fix jeg og. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg trodde det problemet var en av de mange 'funksjonalitetene' i Windows....Skulle hatt en slik fix jeg og. Det finnes en fix, har den installert hjemme. (Er på jobb nå) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Etter mye leting fant jeg endelig fila her. Case solved! Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er ikke den lagt ut på Windows Update? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Er ikke den lagt ut på Windows Update? Nei. Nok en av pre-SP2-oppdateringene som Microsoft ikke har vurdert viktig nok til å i det hele tatt legge ut link til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå