Yamato47 Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hepp! - Hvilke filer trenger jeg for å spille Infiltration? - Hvor kan jeg laste ned disse filene? Har noen en link? Ja, jeg har søkt på google. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Du trenger UT i versjon 436, og INF 286 (287 er vel rett rundt hjørnet) Linker? offisiell siden infiltration europe Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Quote: offisiell siden ...download virker ikke Quote: infiltration europe ...nå er sida nede. I går var den oppe, og jeg kunne ikke finne noe sted å trykke på der det stod download, heller ikke på den engelske utgaven. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jaja...da er siste utvei fileplanet da... hopp hit og last ned. Funker selv om du kanskje må vente litt...(alt fra ingenting til 40-50 minutter, litt ettersom når på døgnet og hvilke servere som har fila) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå