knutby Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Svneske "kungen" har gjort det igjen! Råkjørte Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 for en gal konge. Er det noe rart jeg er anti-monarkist? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Synest at det ikkje er så gale eg eigentleg. Men litt unødvendig og kappkjøyre på hovudvegen då kanskje. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 for en gal konge. Er det noe rart jeg er anti-monarkist? Åh, ditt null.. Hvorvidt den svenske kongen innretter seg etter fartsgrensene eller ikke, sier ingenting om monarki/republikk-situasjonen, så det var unødvendig sagt. Lenke til kommentar
Phyxs1us Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 for en gal konge. Er det noe rart jeg er anti-monarkist? Åh, ditt null.. Hvorvidt den svenske kongen innretter seg etter fartsgrensene eller ikke, sier ingenting om monarki/republikk-situasjonen, så det var unødvendig sagt. akkurat kva den kongen gjør drit eg langt oppi Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 for en gal konge. Er det noe rart jeg er anti-monarkist? Åh, ditt null.. Hvorvidt den svenske kongen innretter seg etter fartsgrensene eller ikke, sier ingenting om monarki/republikk-situasjonen, så det var unødvendig sagt. akkurat kva den kongen gjør drit eg langt oppi -Akkurat. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Så da ? Bare kult han er som andre folk "Jeg liker ikke folk som tror de er noe stort, og kan ikke gjøre som andre folk pga "blodsort", eller arvelig status.." Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hadde da vitterlig blitt like mye oppstyr hvis en president gjorde det samme? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 for en gal konge. Er det noe rart jeg er anti-monarkist? Åh, ditt null.. Hvorvidt den svenske kongen innretter seg etter fartsgrensene eller ikke, sier ingenting om monarki/republikk-situasjonen, så det var unødvendig sagt. Ta nå seriøsheten ett annet sted, å kalle noen et null er forjavligt, så dropp den holdningen. For en stein konge.. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 for en gal konge. Er det noe rart jeg er anti-monarkist? Åh, ditt null.. Hvorvidt den svenske kongen innretter seg etter fartsgrensene eller ikke, sier ingenting om monarki/republikk-situasjonen, så det var unødvendig sagt. Ta nå seriøsheten ett annet sted, å kalle noen et null er forjavligt, så dropp den holdningen. For en stein konge.. Jeg skjønner Nevnarions frustrasjon her.. Det er minst like idiotisk og poengløst det olsen skrev her. ..Og det du skrev, forsåvidt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er virkelig antimonarkist, men de kongelige blir nok smartere etter hvert siden de ikke driver med så mye innavl lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå