Mazeking Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har spillt litt trackmania i det siste. Fikk tak i en "kopi" av fullversjonen som jeg testet litt. Fant fort ut at hele singlerplayer konseptet var ganske døfødt. Fant derfor mye mer glede i InternetDemoversjonen. Synes nå denne inneholder nok for meg. Ser også at folk legger ut egenproduserte baner for demoversjonen. Trenger man i det hele tatt fullversjonen for å ha glede av dette spillet? Min mening er nå at demoversjonen gir sinnsykt mye morro og et uttall av baner. MazeKing BTW styrer alle med keyboard eller kan man også koble på joystick / gamepad? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 prøvde en gang med ratt&pedaler, men det er rimeligdødfødt... trenger vel fullt rattutslag nesten overalt... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Peronlig har jeg fått ekstremt mye godt ut av Singleplayer moduset i Trackmania. Jeg husker da jeg fikk spillet og prøvde det første gangen så ble jeg ekstremt skuffet over at det ikke fantes andre motstandere enn klokken i spillet (deja vu opplevelse fra da jeg prøvde det første Colin McRae på PSone). Etter å ha blitt vant til konseptet var jeg hekta og syntes at hele spillet var genialt. MP delen er også ekstremt underholdende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er veldig mange flere biter man kan lage baner av i fullversjonen. Så banene blir mye artigere å spille online også. Kan ikke bruke fullversjon-baner å spille online i demoen med såh.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Det er veldig mange flere biter man kan lage baner av i fullversjonen.Så banene blir mye artigere å spille online også. Kan ikke bruke fullversjon-baner å spille online i demoen med såh.. Stusser litt over det der med online baner. Ser at det er en del "standard" baner som går igjen. Allikevel er jeg ganske så imponert over hva slags baner folk klarer å lage med demoversjonen. Det er mye artig der ute selv om det også er en del ganske så rævva baner også TRackMania Rulez! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du bør kjøpe spillet når det kommer til Norge. Du får muligheten til å lage egne baner til alle miljøene. Vil du ikke spille igjennom singleplayer delen kan du laste ned en profil som gir deg alle coppers du trenger. Du kan også få muligheten til å spille litt mer seriøst i en liga som f.eks TrackMaina Tourney. Foreløpig er det få nordmenn som spiller fullversjonen, og jeg har ikke sett noen norske lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå