adoggy Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bestilte den 26. mars ADSL (2mbt) fra Telenor. Undersøkte om jeg kunne få den raskeste linjen, og alt var fryd og gammen... leveres innen 21. april, fikk jeg beskjed om... men idag tok jeg kontakt via kundeservice online for å høre om jeg fikk det levert til onsdag. Fikk som svar "Dette ser dårlig ut, sentralen du er tilknyttet har ikke utstyr fra ADSL, så vi kan dessverre ikke levere til deg nå". Noen andre som har erfart dette? Blir litt frustrert! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Var ute for noe av det samme med Telenor for ett års tid siden, fikk først beskjed om at jeg kunne få ADSL, men noen dager senere hadde de funnet ut at jeg var for langt fra sentralen til å få det. Derimot kunne Tiscali levere hos meg så jeg har ADSL derfra nå. Trodde Tiscali leide linjer av Telenor. Fortstå det den som kan. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 det kan du jammen meg si... Sitter forresten fortsatt med kundeservice online. Han skulle sjekke om når jeg evt. kunne få ADSL.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Noen andre som har erfart dette? Blir litt frustrert! Hvis du sender en PM med nummeret ditt kan jeg sjekke hva som står om det i kapaks. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 nummer sjekk på internett sier at jeg kan få så jeg bestilte fra tele 2, men seks uker senere sa de jeg ikke kunne få. nummer sjekken sier forsatt at jeg kan få. hos telenor, tele 2, tiscali, bluecom osv. ¨blir frustrert ja Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Noen andre som har erfart dette? Blir litt frustrert! Hvis du sender en PM med nummeret ditt kan jeg sjekke hva som står om det i kapaks. pm sendt! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Akkurat dette har jeg slete litt med selv. Har i lengre tid surfa på ISDN (2 år), da jeg flyttet. Hadde bredbånd før. Uansett, tenk dere at Norge er verdens rikeste land. Jeg bor i Bergen, Norges nest største by. Bor 10 minutter fra Sentrum (m/ bil), 5 minutter gangavstand fra Lagunen (Et av norges beste&største kjøpesenter), 10 minutter sykkelavstand fra Kokstad (Bergens største industrifelt). Og av alle plasser, leverer ingen bredbånd her. Har prøvd FirstMile (vet dem ikke leverer her, men), NGT, Tele2, Tiscali, Bluecom, Chello, BKK/ADSL.no, Catch og SDSL.no. Ingen leverer. Av en eller annen snål grunn, hadde jeg "glemt" å kontakte Telenor (dvs at jeg ikke gadd elns, grunnet båndbreddebegrensing, etc). Da jeg bestillte på nettet 1 uke før påske, stod det at vi måtte bli kontaktet av Telenor (grunnet at vi bruker tlf.nr til pappa's bedrift også privat, dermed kunne vi ikke bestille privatabonnement siden den er registrert som bedrift). Da de endelig ringte, sa de at vi faktisk kunne få bredbånd. Det kom til å bli litt dill med privat/bedrift-løsningen, men det skulle de visstnok fikse. Grunnen til at Telenor kunne levere, var at de kunne fikle med sentralen - putte inn en slags duppedittetellerannetgreier som gjør slik at jeg kunne få bredbånd. Saken var at jeg *egentlig* var for langt unna sentralen. Nå kan jeg riktignok ikke bekrefte at jeg faktisk *får* bredbånd, da de skulle kontakte meg nærmere etter at en teknikker skulle kikke på sentralen. Jeg skal ringe dem i løpet av uken. Men dersom alt går etter "avtalen" med Telenor, får jeg bredbånd om 2-3 uker. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 (endret) fikk svar fra Telenor nå at jeg nå allikavel kan få ADSL, men det må trekkes en tverrkabel eller no slikt. Dette hadde agvg allerede sagt... ... og en måneds ekstra venting! Hadde gledet meg til ADSL til onsdag! Frustrert! Endret 19. april 2004 av AtleP Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 fikk svar fra Telenor nå at jeg nå allikavel kan få ADSL, men det må trekkes en tverrkabel eller no slikt. Dette hadde agvg allerede sagt... Da er det antagelig i boks, ting tar tid i Televerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå