lahaso Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Bare så det er poengtert nok en gang: han har brikker med LL= Low Latency og bør derfor ha tilsvarende, ikke som linket over, men denne! Er ikke dette akkurat samme brikke som jeg har linket til tidligere da? Ser at jeg har linket til feil brikke. Mente Corsair XMS3200 512MB. Ikke ECC-REG versjonen. Beklager dette! Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Bare så det er poengtert nok en gang: han har brikker med LL= Low Latency og bør derfor ha tilsvarende, ikke som linket over, men denne! Er ikke dette akkurat samme brikke som jeg har linket til tidligere da? Ser at jeg har linket til feil brikke. Mente Corsair XMS3200 512MB. Ikke ECC-REG versjonen. Beklager dette! Akkurat den linken er til brikke uten LL. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det du sier er altså at denne og denne brikken er forskjellige? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det du sier er altså at denne og denne brikken er forskjellige? Ja, har forskjellig latency 2.3.2.6 mot 2.3.3.6 Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Såg det nå ja... Oversett det 2-tallet fullstendig! Beklager mine uttalelser da! Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Så hvilken av de to ovennevnte brikkene skal jeg kjøpe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå