propellen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hva er den beste/billigste mobilforsikringen på markedet nå? .propellen Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er vel kanskje netcom sin forsikring? 50,- i mnd for sånn "full" forsikring som innebærer at du får helt ny mobil hvis den blir stjålet, ødelagt osv... Lenke til kommentar
kag Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 NetComs' sine totalforsikringer er gode. Men det er vel 31,- og 42,- i måneden. Ikke 50,- Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 50-, kr i mnd? Da må vel den forsikringen innebære mye da? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg mener å ha ha lest at den før var på 30,- men har nå gått opp til 50,- i mnd. Du kan også få en annen forsikring fra netcom til 30,- i mnd men da må du betale en egen andel på 500,- tror jeg det var... Lenke til kommentar
kag Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Med mindre jeg bommer helt - og - holdent nå. Så har NetCom bare to forsikringer. NetCom Totalforsikring (Privat) 31,- i måneden. NetCom Totalforsikring Pluss (Bedrift) 42,- i måneden. Egenandelen på begge forsikringene starter på 300,- Totalforsikring Pluss dekker opp til 20 000,- Totalforsikring dekker opp til 10 000,- Totalforsikring Pluss behandlingsgaranti 24 timer. Totalforsikring behandlingsgaranti 48 timer. Dog, dette praktiseres på en litt annen måte. Mange privatkunder som har Totalforsikring Pluss, f.eks. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Mulig det stemmer. Men så også nettopp at Telenor har mobil forsikring. Den koster 25,- i mnd og det er en egenandel på 300,- tror jeg det var. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 stemmer nok det ja.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Kan jo legge tiil nokon tilleggs opplysningar: Netcom egenandel: 1. skade 300 2. skade 600 3. skade 1200 4. skade i?? (veit ikkje om det forsatt er 1200 egenandel eller ingen dekning) Innan dei site 18 mnd Skade/ etyveri har begge egenandel Telenor engenadel: 1. skade 300 2. skade 300 3. skade 1500 4. skade 1500 n. skade 1500 Gjelder innanfor siste 24 mnd Berre tyveri har egenadel. mvh JanEirik Lenke til kommentar
propellen Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 takker for svar boys! Er det mulig å få netcom forsikring selv om jeg har chess abb? Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 takker for svar boys!Er det mulig å få netcom forsikring selv om jeg har chess abb? ???? hehe, tror ikke det går ann nei.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nei både telenor og netcoms forsikringer gjelder berre med eit aktivt netcom kort i telefonen. Har du eit netcom abo, men det er eit anna simkort som står i ved skade tidspunktet/ tapstidspunktet dekker ikkje forsikringa dette. Kort sagt: Forsikringa dekker heile tida den telefonen det aktive simkortet står i. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Netcom forsikring anbefaler iallefall ikke jeg. Kjøpte en T68 i....umm.. rett etter den kom ut til den nette sum av 5000,-. Forsikra den med Netcom, og det gikk greit. I Juli, spiste bikkja telefonen (faktisk helt sant) og jeg sendte den inn. Forventa jo da en tlf tilsvarende den samme minus verdiforringelsen.. Tror jeg skulle ha igjen en tlf til 3000. Men saken var jo den at ifjor kosta T68 under halvparten av det jeg betalte, og det var DET de tok verdiforringelse av, ikke det den kosta da, men det den koster nå! Bah, det endte iallefall med at jeg måtte betale 1000,- for en T310 med binding i 12mnd til Youngtalk. Fikk INGEN penger igjen på forsikringa med andre ord. Svindleri spør du meg... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det du har opplevd Excelsion virker litt rart: Men ut frå dei reglane som netcom har lagt opp, så er det same telefon ein får ut så lenge denne er tilgjengeleg i markedet, Når du kjøpte ein t68i kosta den mykje meir enn kva som prisen for den var seinare.(mobiler går raskt ned i pris). Viss den modellen du har ikkje finnes lengre er det den påfølgande modellen som blir erstatningstelefonen ( dette bestemmer forsikringsselskapet og ikkje forhandler) Viss du ikkje ønsker same mobilen igjen er det du ofte kan tape ein del på det viss du kjøpte telefonen rett etter den kom, og får ein ei forsikringssak rett før modellen går ut. For då er det prisen på telefonen no som er gjeldane, men der denne prisen eigentleg er under 1000,- blir den oppjustert til 1000,- Ein lur måte å få litt meir ut av det er viss du kan ta binding i tillegg. For då går prisen på den nye telefonen med abo mens erstatningssummen er den same. Sjølv med berre 1000,- kan du fikse få telefoner som normalt koster 1000,- med abo til kr 0,- mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå