Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hånende reklame!

Anbefalte innlegg

Jeg blir så sinnsykt irritert over all reklamen som florerer på nettet om hvor billig og hvor mye raskere beredbånds internett er enn ISDN.

Som om det ikke er ille nok å må være uten, så blir enn mint på at enn ikke kan få heller av all reklamen!

Men nå siden stortinget har bestemt at det skal ære full dekning innen 2007, så får nok Drevja ADSL i november 2006.... :thumbs::angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur han meiner at det er frustrerande å verte minna på kor mykje bedre det er med ADSL iførehald til ISDN.... Du kan ikkje då samanlikna med å føretrekkja solo framføre Cola. For han hadde brukt ADSL dersom det var mogeleg. Du må heller samanlikne med at du føretrekk solo men kan berre få cola.... Då er det irriterande å sjå cola reklame over alt...

Lenke til kommentar
Jeg blir så sinnsykt irritert over all reklamen som florerer på nettet om hvor billig og hvor mye raskere beredbånds internett er enn ISDN.

Som om det ikke er ille nok å må være uten, så blir enn mint på at enn ikke kan få heller av all reklamen!

Jeg føler med deg. Det aller værste er jo at det på toppen av det hele er billigere med bredbånd :cry:

Det som tok kaken for min del var når jeg fikk en liten reklame greie fra telenor med teksten "Nå er ADSL tilgjengelig i området hvor du bor". Men den gang ei, det var kun i sentrum av kommunen jeg bor i det... :angry:

Men, så en dag på sommeren i fjor får jeg brev fra BKK om at de plutselig skulle begynne å bygge ut ADSL teknologien (de har vanligvis eget fiberopplegg til borettslag). Og av en eller annen merkelig grunn var vårt område en av de første plassene de skulle bygge ut :D

Så 1. desember ble jeg tilkoblet ADSL i en hastighet av 1700Kbps, selv om den skulle være 1024Kbps, og i tillegg fikk jeg fast IP adresse :thumbs:

Så det er håp med andre ord...

Lenke til kommentar

føler med dere som sitter med isdn.. men sist jeg sjekka så var "Bredbånd" pr post å teletilsynet over 2mbit.. så jeg blir så irritert når selgere prøver å selge meg adsl bredbånd.. på 1024/128 %¤"/#&((#(" , godt jeg har god linje fra ngt.. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...