knutby Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bare for å få sagt det så har jeg absolutt null peiling på bil. Jeg kjøpte meg en billig (5000kr) Ford fiesta 1.1 1986mod uten høytallere eller cdspiller\radio\lyd. Og nå har jeg merket at det kanskje er litt kjedelig... Noen tips hva jeg kan gjøre for å få litt lyd på den billigste måten? Tenkte på discman men det blir for mye pes. Eneste kravet er det skal være cd spiller og min 1 høytaller. Og nei, jeg gidder ikke bruke 20k på lyd. Jeg synes 1000kr er mye jeg men kommer jeg under det? Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) for 1000 kr kan du KANSKJE få tak i en dårlig cd spiller... Så må du minimum ha et høyttaler sett til bilen og ledninger til å kople det til... Så du må nok revurdere budsjettet ditt Alternativet er jo brukt selvfølgelig.. Endret 19. april 2004 av SpkStrp Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hva med å kjøpe en billig cd-spiller på Bilradiospesialisten her og noen demobrukte høyttalere?! Da kan du få en knallgo pakke til 1500kr Lett å oppgradere senere Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Burde ikke være umulig det nei. Husk å ta ut frontplata på cd spilleren da, ingenting er så kjipt som innbrudd... (selv om det er billig annlegg....) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Åssen får man ledningene rundt overallt? må man ta av sidepanelene inne i bilen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Gaffatape holder i lange baner. Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 går som regel ledninger i panelene fra før av så de passer bra til å skjule ledningene. Er også mulig å trekke de gjennom dashbordet og ut til siden til dørene.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Gaffatape holder i lange baner. fine den eller bare legge di midt i bilen til hattehylla .. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det er ikke noe stress å skjule anlegget. Men det kan være litt jobb. feks jeg har tatt ut alle dørtrekkene, osv, for å unngå å se noen kabler eller høytalere. Men det tar TID, LANG TID. Hvis du skal klare noe på det budsjettet må du ta deg en tur på qxl ellerno. Satse på en gammal cdspiller og noen gamle høytalere. Men jeg tror det blir vanskelig. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hele pakka, litt over budsjettet dog Lenke til kommentar
tøs Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 BamBam: Hehe.. Bra forslag. Men det gjelder bil. Trådstarter: Med ditt budsjett tror jeg jeg dette er et meget bra forslag "Gettoblaster i baksete".. Lenke til kommentar
SpkStrp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hehe genialt Får det ivhertfall ikke enklere og billigere.. Noe upraktisk når det gjelder skift av plate... dessuten hadde det ikke tatt lang tid før den hadde blitt stjelt Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 BamBam: Hehe.. Bra forslag. Men det gjelder bil. Trådstarter: Med ditt budsjett tror jeg jeg dette er et meget bra forslag "Gettoblaster i baksete".. Da har jeg jo ikke plass til mere en 2 personer på svensketup Men etter nermere undersøkelse så lurer jeg på om det er høytallere der fra før?? Så kanskje jeg kun trenger cd-spilleren.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det beste er nok å følge med på qxl.no og bruktmarkedet. Da kan du gjøre noen gode kjøp til finfin pris. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Den lokale bil skroten har sikkert noen gamle orginal høytalere og en halvgod spiller du kan få for noen kroner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå