bræibånn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er det noen som vet noe om å koble to skjermer til en bærbar. Har en HP Compaq nc8000 med radeon 9600. Går det ikke på denne kjøper jeg en ny, må bare vite litt om dette først. Håper på svar Takk Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Da må du kjøpe en splitter, slik at du får evt to vga koblinger, eller en vga og en dvi. Skal se om jeg finner bilde Her er et bilde som kan ligne, har litt dårlig tid så rakk desverre ikke finne et bedre et, men du skjønner vel poenget. Endret 19. april 2004 av Ullsokk Lenke til kommentar
bræibånn Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Tror ikke det er så lett. Skjermen skal støtte multidisplay (DualHead) Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Tror ikke det er så lett. Skjermen skal støtte multidisplay (DualHead) Radeon 9600 støtter Dual display. koble en ekstern skjerm inn på VGA utgangen og slå på dual skjerm oppsett i ATI kontrollpanelet Lenke til kommentar
bræibånn Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 men poenget er at jeg skal ha TO eksterne skjermer Lenke til kommentar
leoss Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Trodde ikke engang at Radeon for stasjonære støtter tre skjermer. Kanskje en PCMCIA-løsning finnes, men tror ikke 9600 kortet ditt klarer mer enn den faste pluss en ekstern. Lykke til uansett. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mulig det går med docking stasjon. Vet du får både VGA og DVI ut på de, men vet ikke om det er 2 interface eller om det er samme. Tviler egentlig på at det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå