pgdx Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Opera 7.5 beta 1 er endelig ute! Fremdeles bare en beta, men uten tvil verdt å få med seg. Oppdatert 22. april 2004 Endret 22. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Den må prøves.. får vente til jeg kommer hjem til en windows maskin da, blir spennende å titte litt Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Får den jo til de fleste andre OS også. Selv er jeg på jobb og har derfor bare fått prøvd på Windows. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Sant det Toolshed, men orker ikke å begynne å tulle med jobb pc'n min grunnet en beta sånt synes jeg er lettere å drive med på en windows maskin.. noen store nyheter du vil fortelle da? om 7.5? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Her finner man alle oppdateringene. Det eneste jeg kan se for øyeblikket er at det har kommet en ny "New page"-knapp helt til venstre på windowtaben. Er selvsagt ikke noe problem å fjerne, som andre Opera-finurligheter. Jeg ser ikke bruket for den hvis man allerede har begynt å benytte seg av mouse gestures. Ellers ser jeg at de har brukt litt krefter på IRC-klienten og spesielt Opera Mail (tidligere M2). Den har blitt raskere, og bruker nå mindre minne. Og sist, men ikke minst: "Fixed problem restoring minimized pages after restarting Opera", noe som jeg har sendt inn flere bugreports på, laget tråder i my.opera.com/forums (men aldri har blitt trodd) osv! Endelig! En perfekt nettleser! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har nå brukt den en liten stund.. Og har funnet ut at en annen nettleser kommer jeg aldri til å bruke. Før syntes jeg opera mail var for tungvindt osv.. kanksje ikk ehelt 100% ennå men greit nok.. bedre enn de fleste standalone mailleserene, Og det nye oppsettet var jo herlig, mindre knapper osv = mer side. og i 7.5 pre 4 har jo dette blirr sterkt forbedret Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg er helt enig. Kommer ikke til å skifte netteleser på mange mange år! Hvilket skin bruker du? Jeg bruker Fresh. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 OH! Herlig! Gleder meg villt til jeg kommer hjem og skal prøve! Metal Blue er forresten det eneste skinnet som finnes i min verden. DEILIG, børstet metall med behagelige farger.. mhmmmmm Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Kult dette må jeg sjekke. Veit noen når den ferdige versjonen kommer ut eller? Bruker foresten Operatic Orbit skin. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Opera 7.5 beta 1 er ute... Er dette etterkommeren til den nettopp utgitte TP4? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Koser meg med 7.5 Beta 1. Opera Software gjør det igjen! Lager den beste browseren! Endret 22. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Yes yes... Opera 7.5 beta 1 er ute! Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Utrolig digg Hørte jeg noen kassere 7.23? Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har nå brukt den en liten stund.. Og har funnet ut at en annen nettleser kommer jeg aldri til å bruke. Før syntes jeg opera mail var for tungvindt osv.. kanksje ikk ehelt 100% ennå men greit nok.. bedre enn de fleste standalone mailleserene, Og det nye oppsettet var jo herlig, mindre knapper osv = mer side. og i 7.5 pre 4 har jo dette blirr sterkt forbedret Vel, Opera er bra, ikke tvil om det. Jeg har forsøkt denne en kort stund, og har funnet følgende problem: spell check - som jo er nytt i denne, må installeres fra 3'dje part. Når du downloader denne, så kommer den som en exe fil, og burde installere seg selv på en eller annen måte når man starter filen, men det skjer ikke. Her må den nok legges i en spesiell mappe før man installerer. Det kan godt hende at det står beskrevet hvordan ett eller annet sted, men har foreløpig ikke funnet det. En annen ting er "list" knappen. Hvor er den blitt av? Den var jo grei for å skru av og på knapperaden som la seg til venstre med history, notat, mail etc. Nå står den der permanent eller bare av. Det er nok jeg som ikke helt har funnet ut av det ennå, men jeg likte forrige versjon med preferansebehandling bedre. Uansett, så har jeg forsøkt flere e-postprogrammer, og har nå falt til ro med Opera. Det er absolutt en god nettleser med integrert mail. Til tross for dette, så er det uansett noe dritt at enkelte nettsider fortsatt ser ueffne ut på grunn av kode som ikke er helt fri for IE tilknytning. Opera er fremtiden, og det er for meg en gåte at ikke flere benytter denne nettleseren. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 En annen ting er "list" knappen. Hvor er den blitt av? Den var jo grei for å skru av og på knapperaden som la seg til venstre med history, notat, mail etc. Nå står den der permanent eller bare av. Det er nok jeg som ikke helt har funnet ut av det ennå, men jeg likte forrige versjon med preferansebehandling bedre. Tenker du på F4? Det med at ikke flere bruker den er et mysterie, men de fleste som bruker IE i dag er enten uvitende, eller ignorante. Mailklienten er helt super! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hmm, merket meg at fancyversjonen av Skandiabanken ikke funker med beta1. Funket fint med preview3 iallefall. Har sendt bugreport så jeg håper de fikser det til final Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Hmm, merket meg at fancyversjonen av Skandiabanken ikke funker med beta1. Funket fint med preview3 iallefall. Har sendt bugreport så jeg håper de fikser det til final Eventuelt at du bør sende bugreport til Skandiabanken? Det er der feilen ligger... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ehm, nei? Jeg kunne jo bruke sidene dems med Preview3, men med en gang jeg oppgraderte til beta1 så funket de ikke lengre...? Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Tenker du på F4? Det med at ikke flere bruker den er et mysterie, men de fleste som bruker IE i dag er enten uvitende, eller ignorante. Mailklienten er helt super! Panels er genialt Merkelig at flere ikke bruker den, men en hovedårsak er nok at hvis man kjører med 1024*768 tar den for stor plass. Da jeg kjørte med 1024*768 brukte heller ikke jeg panels, men nå som jeg bruker 1600*1200 er det bare deilig Har akkurat, etter sånn ca et år, klart å omvende en kamerat til å bruke Opera. Han har vært så påståelig at du vil ikke tro det Han digger Opera nå da. Selv har jeg ikke prøvd mailklienten enda. Venter til 7.50 final kommer slik at jeg slipper at en liten bug skal slette all mailen min, noe som ville vært ganske kjipt. Det skjer nok ikke, men når det gjelder mailen min liker jeg å være på den sikre siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå