Sakari46 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hey.. har lige lavet mig et HDD mod gik og kiggede lidt i min stue og lagde mærke til et VHS bånd. HMMMZ!!!! en harddisk passer næsten 100% perfect ind i et VHS bånds æske proppede min HDD i og 100% lydløs wollah! nemt at lave og totalt nice resultater. (har prøvet med papæske osv. men! dette er 100% genialt!) ville bare lige "share" min efaring med jer ps. En sort VHS æske er helder ikke så grim, som de fleste ting folk normalt laver det med Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du tror ikke disken kommer til kokepunktet da ... Med resultat at den dør ,og du mister alle data . .... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Faren er i alle fall der, så vær forsiktig! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er det der så farlig som dere sier da? Lenke til kommentar
abdobe Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hey.. har lige lavet mig et HDD mod gik og kiggede lidt i min stue og lagde mærke til et VHS bånd. HMMMZ!!!! en harddisk passer næsten 100% perfect ind i et VHS bånds æske proppede min HDD i og 100% lydløs wollah! nemt at lave og totalt nice resultater. (har prøvet med papæske osv. men! dette er 100% genialt!) ville bare lige "share" min efaring med jer ps. En sort VHS æske er helder ikke så grim, som de fleste ting folk normalt laver det med Som andre har sagt her, så vil vel harddisken møte et problem med varmen som du kapsler inn i esken? Er redd for at stillheten fra harddisken dessverre blir total.... Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Er det der så farlig som dere sier da? Tja, en harddisk tåler typisk 50-55 C. Temperaturen kan nok fort komme opp i rundt 50 innpakket i noe som knapt leder varme. De fleste ville vel bli nervøse av å kjøre sin Athlon XP på konstant 80-85 C, selv om det sannsynligvis går bra, i hvert fall en stund. Endret 20. april 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Pakka en harddisk inn i matter, håndklær, og papp en gang... (lydløst) Då XP begynnte å oppføre seg som windows 3.11 med 486 prosessor pakka eg den utigjen... Flaks at håndkleet eg brukte var litt vått fra før av, ellers ville det sikkert tatt fyr! Men harddisken funka fin-fint etterpå Løste problemet med å kjøpe ny harddisk (Samsung p80)... har du bilde av VHS-forsøket ditt? Endret 22. april 2004 av thomas82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå