TDK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Eneste jeg husker var at duplo og logo var veldig in! jeg har så mange kasser lego (som jeg fikk fra barnehagen en eller annen gang) hjemme at jeg sikkert kan bygge eifelltårnet i skala 1:2..... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Husker et sinnsykt heftig ambulansehelikopter i lego. Var sikkert 40cm langt Og så husker jeg en liten hytte som lå i en skog like over uteplassen (sikkert noen unger som hadde bygget den). Husker alle var pissredd for den hytten - men husker ikke helt hvorfor Og så husker jeg den der helsikes hode-skulder-kne&tå-sangen Fyttihelsike hvor jeg hatet den sangen/dansen. Måtte synge/danse den sånn ca. hver bidige dag! ARGH! Så var det en eller annen bølle som alltid skulle plage og bitche seg med sånn ca. alle de andre. Gud så jeg hatet den fyren Endret 21. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 barnehagen lå rett ved siden av en skog.. en dag gikk jeg og 2 eller 3 andre inn i skogen, gikk oss bort, men fant heldigvis framm til barnehagen etter en god stund ute i skogen. og at jeg av en eller annen grunn nektet å gå inn i barnehagen når det var en klovn der... det var klovner der ganske ofte, men det var bare 1 gang jeg nektet... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Oppsummering: -Sandspising -Slosting -Steinkrig -Hoppe fra huskene opp i et tre -Slosting -Sandslottbygging (og ødelegging) -Trehjulssykkelråning -Slosting Lenke til kommentar
MagE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 jeg husker at jeg og 2 andre lagde et hus med spiker og planker og heile greio, men midt i huset stod det et tre, det var VELDIGT iriterende,så når vaktmesteren skulle sage noen trer hadde dei markert et knallbra klatre tre, som du kunne sitte i, så vi tok av markeringstrden og satte den på det plagsomme treet, tantene skifta på det etterpå så treet står der fortsatt, husker og at jeg lagde en gul lego "robott" som jeg var stolt over, og en snøplog til en lego traktor, og at en god venn av meg ALLTID beste på meg når jeg gjorde noe galt, (for e. stikke av, tisse ute[jeg måtte!]) jeg var også veldig populær hos jentene, men jeg var LIVREDD dem helt til 3-4 klasse når det ble helt motsatt og jeg begynte og bli venner med dem, jeg var også veldigt forelsket i en jente, men livredd også så bestevennen min stakk av med henne, etter det har jeg aldri vert sikligt forelsket i en jente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå