Gå til innhold

Hva gjorde du i barnehagen?


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahhhhhhhh... *minner*

Husker at jeg og kammeratene mine planlagte å rømme, men i det tok oss ca 30mi å komme oss til gjerdet vi skulle over og da var pausen slutt og da mått vi inn :angry:

Når moren min var dagmamma for en annen fyr, så passet hun meg også. Så en dag da vi lekte med øks (gud veit hvorfor vi fikk leke med det....) Så holdt jeg på å hugge av han fingeren.... hadde sinnsyk skyld følese etter på.... :(

Lenke til kommentar

Jeg og to andre ble betalt av en av kameratene mine for å banke 4 jenter som gikk rundt og la han ned i bakken og kysset ham rød og rosa. :blush:

Tror vi fikk 3 kroner hver :w00t:

(Har aldri gjort en jente noe vondt etter det :love: )

 

Ellers så gikk jeg rundt og strødde sand i matpakkene til de andre barna (og spiste sand selv :blush: )

 

 

(Ufattelig barnslige ting egentlig :roll: )

Lenke til kommentar

Husker at vi stjal sukketter fra "lærer" rommet, og at det var sklie på taket, og at en som het thomas ALLTID satt oppe i et tre, at jeg alltid rompte; JEG ER FERDIG! når jeg var ferdig på do.. Så husker jeg at broren min og noen andre "store" fra barnehagen fikk penger fra Finsefonnet ellernoe.. mhm, og at vi hadde sparkesykkler av tre, de var tøffe som bare det faktisk.

 

GOOD TIMES! :laugh:

 

JOJO! husker at sand var kjempe godt :p (men det er det enda.. heh)

Og karse dyrka vi masser av..det var stas.

VEL, alt dette skjedde i den første og beste barnehagen som het Knøttet, men når jeg ble for stor ti¨l Knøttet kom jeg til en dritt barnehage.. der var det en som het cathrine, og da at jeg hadde navngitt katten min etter henne, det hadde e ABSOLUT ikke!! syns barnehagen var drit, og grein hver morgen e skulle dit. en morgen gråt e så mye at e kasta opp, men fikk fortsatt ikke lov å være hjemme ;) rart som bare det..

MEN! et godt minne har e fra den siste barnehagen, og det var når e å en venninne vippa, såvippa vi fort og høyt og plutselig gikk e på tryne over på hennes side av vippa... det var vitti..hoho åh åh! lagde et lite flash klipp fra den gangen en gang, http://ulagelig.1go.dk/tryn/Tryn.swf ..det funka ikke med link. mhm

Endret av Idah0
Lenke til kommentar

Jeg husker at jeg helte en bøtte vann i huet på en kamerat en vinter, for no readily apparent reason...

 

Jeg husker at jeg og den samme kameraten brukte en hel dag på å drasse et sementlokk(Sånne svære for kloakkrør), og rulla det ned en bakke så det nesten knuste gjerdet(Langt ned på andre sia)...Sweet :laugh: Har alltid vært litt smådestruktiv...

Lenke til kommentar

Jeg holdt også på å dø i barnehagen :s Satt oppe i et tre og så tok jeg et tau som han fast lenger opp i treet og lagde ei løkke i den enden som hang ned mot meg. Jeg satt da ca 2 meter opp i været. Så tok jeg løkka over hodet. Etter 5 min hadde jeg jo glemt at jeg hadde denne løkka rundt halsen, og skulle hoppe ned. Tauet var jo litt for kort til at jeg traff bakken så jeg hang å dingla 40 cm over bakken en stund. Heldigvis var det noen som hadde plassert en sånn lekesykkel der for veldig kort tid siden, så etter mye spark, så fikk jeg fotfeste på denne sykkelen og jeg ble ikke kvalt. Kunne vært dau i dag.. uff uff...

Lenke til kommentar

Husker at jeg var genialt god til å bygge hus av noen store kasser vi hadde. Også husker jeg at vi var på en brannstasjon en gang og alle skulle få kjøre brannbil... men jeg turte ikke, så jeg og en av de voksne måtte stå og se se ¨på :roll:

 

Var (er?) kanskje litt feig... :blush:

Lenke til kommentar

Husker etpar ting-jeg og en kamerat bygget "hus" av gamle melkekasser, som vi "ga" bort til noen andre. I det de fikk krabba inn i "huset", vælva vi det over dem. Det gjorde sikkert vondt, for det var jo endel melkekasser! Det andre jeg husker, var at jeg og en som het Kim Andre pleide å slåss.. Jeg vant alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...