PC^2020 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 0 innlegg? bøga forum.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Eg husker ikke så mye egentlig... men Og så var jeg småforelsket i ei jente som gikk i barnehagen også Eg var også småforelska som du sier. Og så kommer det som er litt skummelt... 9 år senere, så storforelsker eg meg i samme jenta! Deja Vu! PS:Lurer på hva som skjer om 9 år igjen.. Endret 19. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Aldri gått i barnehage, hadde dagmamma Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 0 innlegg? bøga forum.. Innlegg i Off-topic teller ikke på postcounten. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Husker at en som het Roger hev bursdagskrona si i bekken Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hver gang foreldrenne mine prøvde å få meg i en barnehage så begynte jeg å hylgrine Jeg gikk altid i en uke sirka føre jeg klarte å komme meg ut. Bodde vegg i vegg med besteforeldrenne mine, så de passa meg. Likte det mye bedre på den tia. Jeg husker ikke no spesifik fra barnehagen siden mine terroer virksomheter for å slippe den virka så efektivt. Husker mage andre hendelser som ikke hente i barnehagan da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Veel, jeg husker meg og en annen lagde "hamburger" med den store madrassen (ofte kalt "tjukkasen" [mihihi]) der vi la puter under og fikk andre unger til å legge seg under, og så hoppet vi rundt på toppen Jeg husker også at vi hoppa fra huskene, det var en som alltid hoppet lengst, det var helten min i barnehagen ellerno.. Hirr Jeg turte heller aldri drite på dassen der. Så jeg gikk og holdt meg hele dagen Lenke til kommentar
MuD Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Eg og ein som er mindre enn meg, julte opp andre i barnehagen Endret 19. april 2004 av MuD Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg kan huske jeg lekte med små båter i do. Det ble IKKE fint mottatt av foreldrene mine. Vi har klippet håret på flere (men det er vel noe de fleste gjorde en gang ), det ble heller ikke godt mottatt.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Husker vi lekte mye krig med steiner, men det ble forbudt etter at en fikk en i øyet... Husker også at vi hadde en salgs dusj som vi dusjet olje-tøyet med når vi kom inn, den ble ofte brukt tiol litt andre ting Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 AAH! Almighty barnehage! Var en fin tid, det var det! Lenke til kommentar
the animal Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 de ville aldri ha meg inn i barnehagen!! jeg ble plassert hos dagmamma, det var en grusomtid det. jeg ble låst inne under trappa når jeg gjorde noe galt Noe som førte til at jeg holdt til ganske mye under den trappa.. men det har sikkert ikke noe med at jeg er som jeg er nå er bare "litt" smårar men eller overlever jeg Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Husker engang i barnehagen hvor jeg og en som hete martin fant på masse kødd. bla så stakk vi av når det ble fortalt hitorier osv og rotet med klærna til de som jobbet der mange lommebøker som dukket opp etter noen timer der ja husker ikke særlig mer .. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 de ville aldri ha meg inn i barnehagen!! jeg ble plassert hos dagmamma, det var en grusomtid det. jeg ble låst inne under trappa når jeg gjorde noe galt Noe som førte til at jeg holdt til ganske mye under den trappa.. men det har sikkert ikke noe med at jeg er som jeg er nå er bare "litt" smårar men eller overlever jeg Kanskje du egentlig har magiske krefter og kan kjøre flygende biler? ---- Jeg lekter ofte politi og røver med guttene. Og så lekte vi turtles. Jeg ville alltid være michelangelo. Vi disset en del også, og lagde spisse hus i sandkassen og kjørte med biler. Vi fikk sånne små trehjulsykler på slutten av tiden jeg var i barnehagen. Disse raste vi rundt på rundt sandkassen på en sånn smal vei med asfalt. Ellers så husker jeg at vi spiste frukt i barnehagen. Vi hadde med oss en frukt hver og måtte dele med alle de andre. Barnehagetantene skjærte dem opp i biter og blandet alle så det smakte appelsin av bananen og banan av eplene. Husker at det irriterte meg litt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Da polisen kom på besøk og jeg fikk sitte på motorsykkelen. Og da det var en kraftig kollisjon like utenfor gjerdet. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg og en kompis hadde en kongeplass oppe i et tre, og de andre var våre slaver, vi var eldst i barnehagen så. De gjorde sånn ca alt vi ba om. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jenete i min barnehage lagde sminke, og så små som vi var så løp vi oppe i sminken, så ble alle sure og de skulle kysse oss WÆÆÆÆ. Tror du vi løp eller Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg gikk i en barnehage som hen Randvik Barnehage (vet ikke om Loffelur var der). Men der var det jeg og en kamerat av meg som pleide å stikke i den ene enden av Barnehagen pg lage bål intill et fjell. Og når de ryddet inn lekene inn i skuret så pleide vi å snike oss inn å hente nøkklene på kontoret og åpne skuret igjen Husker også en episode der en av de voksne spille på blokkfløyte og jeg syntes det var så stygt at jeg bet han i beinet. Ellers så trynet jeg på en trehjulsykkel i en nedoverbakke og fikk et arr på haka som jeg fortsatt har idag ... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Åh, jeg husker mye fra barnehagen! For det første, en gutt som het Olav spiste opp leverpostei-brødskivene mine. For det andre, så tvang to gutter meg til å kle av meg foran dem. Så lo de av den nakne kroppen min. For det tredje, så holdt jeg på å dø i barnehagen. Syklet med en hoppestrikk rundt halsen, og den gikk mer og mer inn i hjulene og strammet til... mamma fant meg liggende helt blå i ansiktet, fikk løpt og hentet saks og fikk klipt over akkurat i tide. Barnehagetantene hadde ikke vært i nedredelen av barnehagen... Hva hvis mamma ikke skulle hentet meg akkurat da? da hadde ikke du vært her idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå