Gå til innhold

Forslag til anbefaling

Anbefalte innlegg

Hva med en anbefaling av typen "Studenten", "Millionæren" etc som baserer seg på barebone og/eller så mye trådløst som mulig?

Een PC med trådløst tastatur og mus, WLAN, trådløs webcam osv. Ikke nødvendigvis det dyreste av dette, men det mest fornuftige/billige.

Og dette ville vært fint å kombinere med en barebone-PC, for å gjøre PCen så liten og kompakt som mulig. Dessverre er det få barebones med WLAN integrert slik jeg forstår det. Men det kommer vel flere og flere av de?

Det bør fokuseres på en estetisk PC med tiltrekkende utseende, som gjør seg i stua. Den bør kunne spille av CDer og helst også DVDer uten at Windows/Linux er startet. Den bør også ha en programmerbar fjernkontroll. Dette er ting jeg har sett dere legger vekt på allerede, så det er jo bra.

En 17" LCD er vel også et fornuftig alternativ til en slik pakke.

Her er forøvrig min drømmebarebone:

http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=3296

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Og når kommer det en stortest av barebones med mange modeller satt opp mot hverandre?

SN85G4 vinner uansett :devil:

Neida, men Shuttle skal visst komme med nye Socket 754 modeller nå og da hadde det kanskje blitt interessant. Etter min mening er SN85G4 desidert den kraftigste Shuttle-modellen på markedet, selv om modeller som ST61G4 er helt lik, men basert på en annen socket.

En sammenligning av flere modeller, benchmarks, overklokking, temperaturer osv. hadde vært interessant, ja.

P.S. Hvis noen er interesserte kunne det kanskje vært en ide at brukerne lagde en oversikt og kom med anbefalinger samt gunstige hardware/shuttle kombinasjoner? Vet at det er flere brukere her som har mange forskjellige modeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...