tjcombo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Meget Pro utført! ELsker farge valget, Font valget og Oppp settet. Fra min side har jeg ingenting å klage på, synes den er perfekt som den er Konklusjon: Nydelig! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Prøv å forandre all den svarte teksten til å bli en litt mørk gråfarge, f eks #333 . Litt for stor kontrast mellom tekst og bakgrunn akkurat no, IMO Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Jeg tror ikke at jeg forandrer skriftfargen med det første, men nå har jeg i hvert fall rettet en del skriveleif Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Uenig i at tekstfargen skal forandres, i dette designet synes jeg at svart egnet seg fabelaktig bra! Ang. "header"; jeg synes ikke at det var så veldig fancy med all-caps og delvis bold tekst.. Det passer liksom ikke med resten! Prøv med "Garantert kjappere PC!" i bold, en anelse større..? Edit: La merke til linkene nå, MYE bedre! Digger fargevalget og layout.. nydelig arbeid, mange har noe å lære av deg der.. Endret 21. april 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Takk, takk lokaltog. Det er slike som deg som får meg lyst til å jobbe videre (og alle dere andre såklart!) Nå gjorde jeg overskriften enkel (og fæl?) igjen, la til min-width i CSS, og gjorde CSS-kodene litt mer leselig. Enjoy (?) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 la til min-width i CSS Har ikke tid til å se hvor du bruker dette, men er det støttet av f.eks. IE?? bare husnker at jeg hadde noe trøbbel med min-width... Ellers bra arbeid, men reduser gjerne padding/margin på venstre kant med noen px. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 la til min-width i CSS Har ikke tid til å se hvor du bruker dette, men er det støttet av f.eks. IE?? bare husnker at jeg hadde noe trøbbel med min-width... Ellers bra arbeid, men reduser gjerne padding/margin på venstre kant med noen px. Jeg gir snart opp hele den møkka-nettleseren. Bare flaks at jeg gidder å skrive IE-frienldy kode Og når det gjelder bredden på siden varierer den med nettleservinduet ditt. Det å fjerne et par pixler her og der blir litt vanskelig da. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg gir snart opp hele den møkka-nettleseren. Bare synd at 90 % av verden ikke tenker som deg (og meg). Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 /* Jeg ser at du liker Opera foresten.. da kommer du til å like Opera 7.5 Beta 1: http://my.opera.com/haavard/journal/17 ... den er fortsatt litt hysj, hysj og kommer offisielt ikke ut før i morgen */ Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 trivlig å vite side! mhm, good shait.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 /* Jeg ser at du liker Opera foresten.. da kommer du til å like Opera 7.5 Beta 1: http://my.opera.com/haavard/journal/17 ... den er fortsatt litt hysj, hysj og kommer offisielt ikke ut før i morgen */ Ohh! *digge* Lenke til kommentar
Heppe Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Innholdsrik og genial Endret 25. april 2004 av Heppe Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Kunne du prøvd en verbal variant? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hva pokkerivold er poenget med å bare post'e en smiley som det der?? Sier liksom lite om budskapet du vil ha fram! Useriøst. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Bare noe jeg tenkte på når jeg titta på guiden igjen nå: Det er jo en hel haug av nysgjerrige nybegynnere der ute som ikke vet hva halvparten av de ordene du bruker betyr! Hva med å lage en sånn slags link på hvert avansert ord til en egen ordforklarings-side? ...reparerer feil i strukturen og reduserer fragmenter og mer. for eksempel her kunne du forklart hva det vil si å redusere fragmenter og hva det har å si for ytelsen? Bare en idé jeg kom opp med EDIT: Hihi, den derre "se hva andre mener om denne guiden"-greia var veldig TV-shop-wannabe.. Grei idé, men ser litt jalla ut for meg Endret 26. april 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Bare noe jeg tenkte på når jeg titta på guiden igjen nå:Det er jo en hel haug av nysgjerrige nybegynnere der ute som ikke vet hva halvparten av de ordene du bruker betyr! Hva med å lage en sånn slags link på hvert avansert ord til en egen ordforklarings-side? ...reparerer feil i strukturen og reduserer fragmenter og mer. for eksempel her kunne du forklart hva det vil si å redusere fragmenter og hva det har å si for ytelsen? Bare en idé jeg kom opp med EDIT: Hihi, den derre "se hva andre mener om denne guiden"-greia var veldig TV-shop-wannabe.. Grei idé, men ser litt jalla ut for meg Hehe. Jeg tok vekk det "Hva andre syntes"-opplegget. Jeg har vurdert om jeg skal ta det vekk selv en gang, men så har jeg vel glemt det. Når det gjelder de vanskelige ordene (og formuleringene) så har jeg enten tatt vekk eller skrevet det mer forståelig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Bare noe jeg tenkte på når jeg titta på guiden igjen nå:Det er jo en hel haug av nysgjerrige nybegynnere der ute som ikke vet hva halvparten av de ordene du bruker betyr! Hva med å lage en sånn slags link på hvert avansert ord til en egen ordforklarings-side? til det har man vel tagger som <acronym> og <abbr> ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå