dontuan Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har nettopp kjøpt meg en lommepc (HP iPaq H5450). Den kan kommunisere med PC'en min ved hjelp av bluetooth. Så er spørsmålet da om det går an å kople seg på nettet med lommepc'en via datamaskinen som har bredbånd? mvh, Don Lenke til kommentar
dontuan Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Åssen gjør man d? Lenke til kommentar
Blu-tut Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har du prøvd å åpne internettleseren etter at du har koblet til PDA'en til PC'en? Fungerer med USB-kabel og IrDa i alle fall. Jeg trengte ikke å gjøre noe annet enn å åpne explorer og skrive inn URL'en i alle fall... Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du må justere i settings først.Dette står i instruksjonsboka.Da kan du surfe med bluetooth.Veldig kjekt Lenke til kommentar
dontuan Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Kjøpte lommepc'en brukt, så jeg fikk ikke med meg instruksjonsboka Eneste jeg har klart til nå er å overføre filer fra pc til lommepc'en. Har ikke så mye peil på nettverk/internet-settings. Så jeg hadde blitt takknemlig hvis noen kunne gitt meg en grundigere forklaring på hvordan jeg skal greie å kople lommepc'en til internet vha bluetooth. mvh, Don Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Sjekk:www.pdanorway.com Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Sjekk:www.pdanorway.com Veldig godt tips ...men det ligger ikke noe info der for øyeblikket om akkurat dette... kanskje jeg skal lage en artikkel om det... Vel, uansett, det som kanskje er det greieste er å sette opp ActiveSync til å koble deg til internet. Det skal du finne under Options... et sted. Tror den som default er satt til Work, bare endre denne til Internet. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Du må heller koble deg til dataen via bluetooth network. Da kan du også kommunisere med dataen på andre måter (fildeling...)! Det er ikke så vanskelig. EDIT (HVORDAN?): Du må fixe slik at lokal tilkobling er delt på dataen, og slik at "gjester" har tilgang til den. Etter dette er det bare å paire dataen og lomme pc'en, koble til "Network with <din data>" og surfe. Bare ikke gå for langt fra. Endret 29. juni 2004 av kr1570ffz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå