Gå til innhold

Beste spille pc'e for 15000

Anbefalte innlegg

Jeg syntes og det er pussig at folk skal rakke ned på en når man vil ha P4 istedenfor AMD. Jeg selv ga beng og kjøpte P4 etter snart 3års knoting med AMD.

Så til trådstarter etter 3 dager med P4 kan jeg anbefale Abit IC7-MAX3 hovedkort, OCZ Ram og P4-C Pc800 2,8Ghz. Samt Lian Li PC6070A Kabinett og Fortron Source FSP 400 Powersupply.

Jeg kan derimot ikke anbefale Sapphire Radeon 9800 SE 128MB.

Har ikke hatt noen form for uventede omstarter, merkelige bugs og annet jeg sleit med i de vonde AMD årene :D (En spøk)

Men om du skal ha mest for pengene så er nok det beste å vente fordi det kommer masse nytt spennende stash framover, eneste problemet er at det ALLTID gjør det.

Men det er dine penger og du gjør hva du vil med dem, det er kommet mange gode forslag på maskinvare tidligere i tråden.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syntes og det er pussig at folk skal rakke ned på en når man vil ha P4 istedenfor AMD. Jeg selv ga beng og kjøpte P4 etter snart 3års knoting med AMD.

Rett og slett fordi Athlon64 er en hel del rasker i spill en p4, billigere er den også. Ustabiliteter i Amd`s yngre dager var ikke CPU relatert, men skyldtes dårlige HK med elendige chipsets..

Lenke til kommentar
Det er rart denne diskusjonen kommer hver gang noen sier at de skal ha P4...

Fordi vi prøver å banke vett inn i huet på uvitende førstegangskjøpere, eneste grunn til å kjøpe p4 i dag er om du skal ha en hardcore videoredigerings maskin, eller et morsomt overklokkingsobjekt.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...