Gå til innhold

Beste spille pc'e for 15000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS: Skal ha P4 IKKE AMD!!!!!!!!!!!! SOM DERE SER SKAL JEG HA BESTE SPILLE PC'E FOR 15000  OK JEG SKAL BYGGE DEN DA???? :cry:  :cry:  :thumbup:  :hmm:

Hvis du hadde lært deg å skru av caps locken, og begrenset din bruk av spørsmåltegn, utropstegn og smilies hadde det kanskje vært noen som hadde svart deg..

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Tja, hva med en 2,8 eller 3,0 på et Abit Max 3 kort og så smekker du inn et 9800 pro grafikkort og et par sata disker + 2 256 3200 minne eller 2 x 512 3200 minne fra feks Geil eller ocz , skal du klokke bør du velge 3700 eller 4000 minne.

Utmerket valg ;)

En Pentium 4 på et ABIT IC7-MAX3 kort er en nydelig kombinasjon, kan også anbefale deg Corsair minne.

Lenke til kommentar
Tja, hva med en 2,8 eller 3,0 på et Abit Max 3 kort og så smekker du inn et 9800 pro grafikkort og et par  sata disker + 2 256 3200 minne eller 2 x 512  3200 minne fra feks Geil eller ocz , skal du klokke bør du velge 3700 eller 4000 minne.

Utmerket valg ;)

En Pentium 4 på et ABIT IC7-MAX3 kort er en nydelig kombinasjon, kan også anbefale deg Corsair minne.

Meget bra valg om du foretrekker lavere framerate enn et langt billigere amd 64 system kan gi..

Edit: Men vi er jo så heldige som bor i verdens rikeste land og har råd til å oppgradere hele tiden.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Dette har vi tatt opp før:

Han spør etter ett P4 system, da skal vi gi han det om det er det han vil. Vi kan selvfølgelig anbefale han AMD64, slik jeg vil, men trenger ikke overreagere.

Skal sette opp et knall P4 system jeg...

EDIT: Snekkern var før meg :)

EDIT2: Skal du ha skjerm, tastatur og mus?

Endret av pain
Lenke til kommentar

Vi andre kan huske når AMD-fjortissene her inne spør om en anbefaling, så skal vi anbefale Pentium istenfor :thumbup:

Edit; Snekker'n har allerede anbefalt et kurant system!

oppfordring til trådstarter; hva skal du ha av komponenter? alt? har du noe selv? Litt utfyllende info hjelper både deg og oss!

Endret av stigen1
Lenke til kommentar

Hva med å gi et svar til stakkaren da ....

Endre spm. til : Beste Intel baserte spillemakin til 15 000,-

Tja, hva med en 2,8 eller 3,0 på et Abit Max 3 kort og så smekker du inn et 9800 pro grafikkort og et par  sata disker + 2 256 3200 minne eller 2 x 512  3200 minne fra feks Geil eller ocz , skal du klokke bør du velge 3700 eller 4000 minne.

Støtter denne .... pass på å bruk litt peng på et godt kab. med bra PSU...

.... bestill gjerne fra Microplex, da kab sendes som egen pakke likevell.

Lenke til kommentar
Vi andre kan huske når AMD-fjortissene her inne spør om en anbefaling, så skal vi anbefale Pentium istenfor :thumbup:

Edit; Snekker'n har allerede anbefalt et kurrant system!

oppfordring til trådstarter; hva skal du ha av komponenter? alt? har du noe selv? Litt utfyllende info hjelper både deg og oss!

Jo, men ikke spesifikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...