bernini Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hei Har fått i oppdrag å lage en side for en ekspedisjonsgruppe ved NHH. Har holdt på i et par måneder, men har ikke fått gjort noe. I dag fikk jeg vite at det begynte å haste, dermed måtte jeg lage noe veldig kjapt, så kodingen og sånt er til tider helt på viddene. Ønsker litt tilbakemelding på siden, helst småting, har ikke tid til store forandringer. Det er bare innholdet under ekspedisjoner -> Grønland som er der, resten er bare ipsum. Takker for tilbakemeldinger >link< Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Absolut godkjent.. Mesa like.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Må faktisk få sei at den likte eg veldig godt. Rein og enkel, lett og logisk navigering. Ser proff ut Typisk "veldig-grei-å-finne-den-infoen-du-vil-ha-side" Endret 18. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Åssen font er brukt i headeren..? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Takker for god tilbakemelding. Fonten er "Danley" finner den på home.no.net/fonter/ Lenke til kommentar
yNx Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sikkert fin, men tror den bugger litt i firefox Lenke til kommentar
???????? Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Oops, test siden i FireFox og Netscape. Layouten fungerer ikke der. I IE er siden veldig stilig! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 BTW, sett opp menyen som ei liste, istede for med masse linjeskift (<br>) innimellom <ul> <li>Menyvalg1</li> <li>Menyvalg2</li> <li>Menyvalg3</li> <li>Menyvalg4</li> </ul> Så er det berre å style litt margins, bullets o.l. med css Lenke til kommentar
bernini Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Det var det jeg fryktet. Selve layoutet validerte før jeg begynte å mekke innhold. Det ligger her, bugger det også? Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Utrolig fin, godkjent her også Keep on the good work Mvh emoWEB Lenke til kommentar
bernini Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 BTW, sett opp menyen som ei liste, istede for med masse linjeskift (<br>) innimellom <ul> <li>Menyvalg1</li> <li>Menyvalg2</li> <li>Menyvalg3</li> <li>Menyvalg4</li> </ul> Så er det berre å style litt margins, bullets o.l. med css Siden skulle igrunn være fancy kodet. Vi var egentlig to personer på dette prosjektet, jeg skulle ta meg av design og en kamerat (bars) skulle ta seg av kodingen. Men nå ble det sånn at han ikke hadde tid til å hjelpe, så da måtte mine middelmådige kodeegenskaper brukes Skal se hva jeg kan få ordnet med menyen, må bare ha et resultat klart først, slik at de som skal ha siden får se hvordan den ser ut. Kodingen er ikke deres største problem Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Proffesen, clean og lekker! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 /me liker!!! Clean and mean og ser bra ut i opera.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Skikkelig pen og stilren side (i iexplore ihvertfall) Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fin i explorer. Men du må få fikset menyen i firefox. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Dette var veldig bra! Pent fargevalg. Rolig og behagelig. Ren, pen kode! Eneste trekk må vel bli mulig en litt skarp oransj i menyen og på "NHH" i header. Litt misdannelser i Opera/Firefox. Jaujau ... Shit happens. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Eneste trekk må vel bli mulig en litt skarp oransj i menyen og på "NHH" i header. hm... syns du det? syns d var dritkult ..trodde jeg hadde svaret på div- problemet i firefox og men nei Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 hm... syns du det? syns d var dritkult Mener det jeg skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå