Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned gratis java-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du søker litt på google og sånn så burde du finne noen sider hvor de har gratis javaspill. Ellers så kan du jo finne spill som snake, tetris og sånn da. Enkle spill som er gratis. Finnes noen her, men det kommer an på hvilken mobil du har da. Det finnes mange fler spill til symbian mobiler enn til de uten.

Lenke til kommentar
Javaspill kommer ikke ekslusivt til Symbiantelefoner. Flyttes

Nei, men det finnes mange flere spillmuligheter når du har en symbianmobil...

Ja, men da beveger vi oss bort fra Java, i og med at de fleste Symbian-spill ikke er skrevet i java, og da beveger vi oss altså bort fra topic.

 

Så, posten hører ikkje hjemme i symbian-forumet med mindre trådstarter mener java-spill til symbian mobiler, og det sier han ingenting om.

Lenke til kommentar

Gratis spill (freeware) er sjelden særlig bra og er oftest lagd av amatører (er jo nettopp derfor de ikke tar betalt for dem).

 

Stikk heller innom Telenors WAP-portal, der får du skikkelige spill for 30 kroner, noe som er billig og de fleste spillene er definitivt verdt den prisen.

Lenke til kommentar
Gratis spill (freeware) er sjelden særlig bra og er oftest lagd av amatører (er jo nettopp derfor de ikke tar betalt for dem).

 

Stikk heller innom Telenors WAP-portal, der får du skikkelige spill for 30 kroner, noe som er billig og de fleste spillene er definitivt verdt den prisen.

sa ej skolle ha gratis spel ikkje dyre spel..e nå ikkje nødvendivis bere dårlige spel dissa so e gratis..he nå fonne same spela på gratis side så på kjøpsside.. :laugh:

Endret av e_hamre
Lenke til kommentar
Helt enig med molna, tenk om du hadde slete leeenge med å få laget et spill, så prøver du å seøge det for 25,- pr. stk. Tre dager senere kommer det en piracy-utgave gratis på nettet, tilgjengelig for alle.

 

Surt?

 

Ja...

Har du noen gang lastet ned diverse ting som du har cracka osv? :devil: Oida, regner nesten med de,t så tror heler ikke du er den rette personen til å si noe.. kanksje du har cracka os også da eller?

Lenke til kommentar

Har ikke Cracka OS, har ikke cracka verken Max Payne eller Unreal Tournament (som jeg har her på PCen min, som eneste spill som ikke er free-ware eller demo). Hva musikk gjelder, så har jeg litt, men i hovedsak for å få et bilde av albumet, som jeg senere enten kjøper eller ikke kjøper (er det bra. kjøper jeg, slik jeg skal gjøre med de to Jamie Cullum-albumene)

 

Bla bla bla...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...