HondaNSR Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Nåken så veit kar en kan laste ned gratis javaspil? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 21. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hvis du søker litt på google og sånn så burde du finne noen sider hvor de har gratis javaspill. Ellers så kan du jo finne spill som snake, tetris og sånn da. Enkle spill som er gratis. Finnes noen her, men det kommer an på hvilken mobil du har da. Det finnes mange fler spill til symbian mobiler enn til de uten. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Javaspill kommer ikke ekslusivt til Symbiantelefoner. Flyttes Endret 18. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Javaspill kommer ikke ekslusivt til Symbiantelefoner. Flyttes Nei, men det finnes mange flere spillmuligheter når du har en symbianmobil... Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Javaspill kommer ikke ekslusivt til Symbiantelefoner. Flyttes Nei, men det finnes mange flere spillmuligheter når du har en symbianmobil... Ja, men da beveger vi oss bort fra Java, i og med at de fleste Symbian-spill ikke er skrevet i java, og da beveger vi oss altså bort fra topic. Så, posten hører ikkje hjemme i symbian-forumet med mindre trådstarter mener java-spill til symbian mobiler, og det sier han ingenting om. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ja, det er sant. Men det hadde jo vært fint om trådstarter kunne oppgi hva slags mobil han har da. Så man kanskje lettere kan finne fram til spill som fungerer på hans mobil Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Snakkes vell om gratis javaspill her.. www.javaspill.net.ms Lite innpå der da, alle bidra Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 det ligger noen her: javaspill.tk FruitMachine er gøy Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) ### Fjernet pga ulovelig innhold ### Endret 19. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 har siemens sx1 Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Gratis spill (freeware) er sjelden særlig bra og er oftest lagd av amatører (er jo nettopp derfor de ikke tar betalt for dem). Stikk heller innom Telenors WAP-portal, der får du skikkelige spill for 30 kroner, noe som er billig og de fleste spillene er definitivt verdt den prisen. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Gratis spill (freeware) er sjelden særlig bra og er oftest lagd av amatører (er jo nettopp derfor de ikke tar betalt for dem). Stikk heller innom Telenors WAP-portal, der får du skikkelige spill for 30 kroner, noe som er billig og de fleste spillene er definitivt verdt den prisen. sa ej skolle ha gratis spel ikkje dyre spel..e nå ikkje nødvendivis bere dårlige spel dissa so e gratis..he nå fonne same spela på gratis side så på kjøpsside.. Endret 20. april 2004 av e_hamre Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det er piracy din smarting... Bli voksen og betal for spillene i stedet. De som sliter rævva av seg for å lage disse spillene for deg fortjener det. Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hehe,hvorfor betale når de kan fikses gratis? holder du på med spill/programutvikling selv molna?siden du er så "ordentlig" på dette? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Helt enig med molna, tenk om du hadde slete leeenge med å få laget et spill, så prøver du å seøge det for 25,- pr. stk. Tre dager senere kommer det en piracy-utgave gratis på nettet, tilgjengelig for alle. Surt? Ja... Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Helt enig med molna, tenk om du hadde slete leeenge med å få laget et spill, så prøver du å seøge det for 25,- pr. stk. Tre dager senere kommer det en piracy-utgave gratis på nettet, tilgjengelig for alle. Surt? Ja... Har du noen gang lastet ned diverse ting som du har cracka osv? Oida, regner nesten med de,t så tror heler ikke du er den rette personen til å si noe.. kanksje du har cracka os også da eller? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har ikke Cracka OS, har ikke cracka verken Max Payne eller Unreal Tournament (som jeg har her på PCen min, som eneste spill som ikke er free-ware eller demo). Hva musikk gjelder, så har jeg litt, men i hovedsak for å få et bilde av albumet, som jeg senere enten kjøper eller ikke kjøper (er det bra. kjøper jeg, slik jeg skal gjøre med de to Jamie Cullum-albumene) Bla bla bla... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er enkelte ting som det går an å betale for da F.eks. javaspill kan jeg si meg enig i at man kan betale for. Siden det ikke er snakk om så mye penger, men musikk... Det er en annen sak. Nå snakket vi om java spill Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Sjekk http://www.javaspill.tk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå