Gå til innhold

Windows Noise

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eXploid: er ikke vanskelig å se at den er "fake" da, er jo to musepekere innom, men å faktisk lage en sang kun av windows lydene er jo helt overlegent. Det kan jo være at det har vært flere folk som sammen laget sangen, som et slags orkester med PC'er... :!: det skulle jeg likt å sett!

Lenke til kommentar
eXploid: er ikke vanskelig å se at den er "fake" da, er jo to musepekere innom, men å faktisk lage en sang kun av windows lydene er jo helt overlegent. Det kan jo være at det har vært flere folk som sammen laget sangen, som et slags orkester med PC'er...  det skulle jeg likt å sett!

Dust... Det er ikke to musepekere innom, det er din egen mus du ser, trodde det samme som deg istad jeg også.

Lenke til kommentar
Dust... Det er ikke to musepekere innom, det er din egen mus du ser, trodde det samme som deg istad jeg også.

Du -ser- kanskje ikke musepekere, men du skjønner at det blir brukt flere musepekere. Forklar hvordan han styrer alle vinduene samtidig med evt en mus og tastatur. Se på vinduet i midten til høyre, der bytter han mellom to "toner" mange ganger.

Dust? :laugh:

Lenke til kommentar
Du -ser- kanskje ikke musepekere, men du skjønner at det blir brukt flere musepekere. Forklar hvordan han styrer alle vinduene samtidig med evt en mus og tastatur. Se på vinduet i midten til høyre, der bytter han mellom to "toner" mange ganger.

Dust? 

Ok, ikke dust da :p. Men man hvertfall ikke to musepekere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...