schmelck.no Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 det værste var at jeg faktisk nynnet på sangen uten å vite om det 30min etterpå... uff Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Klarer det ikke med 3 en gang... Men den var fet! Bassen dundret som bare f! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Den er bare syk.. Men ikke så ille som han fjotten som spilte supermario frame by frame Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Den er bare syk.. Men ikke så ille som han fjotten som spilte supermario frame by frame Tror ikke jeg har sett den mario greia, url? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ehm... Hvorfor skriver dere som om det var ekte? Det er laget i flash da! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Første gangen jeg faktisk har hørt subwooferen mins fulle kraft Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 eXploid: er ikke vanskelig å se at den er "fake" da, er jo to musepekere innom, men å faktisk lage en sang kun av windows lydene er jo helt overlegent. Det kan jo være at det har vært flere folk som sammen laget sangen, som et slags orkester med PC'er... :!: det skulle jeg likt å sett! Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 eXploid: er ikke vanskelig å se at den er "fake" da, er jo to musepekere innom, men å faktisk lage en sang kun av windows lydene er jo helt overlegent. Det kan jo være at det har vært flere folk som sammen laget sangen, som et slags orkester med PC'er... det skulle jeg likt å sett! Dust... Det er ikke to musepekere innom, det er din egen mus du ser, trodde det samme som deg istad jeg også. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dust... Det er ikke to musepekere innom, det er din egen mus du ser, trodde det samme som deg istad jeg også. Du -ser- kanskje ikke musepekere, men du skjønner at det blir brukt flere musepekere. Forklar hvordan han styrer alle vinduene samtidig med evt en mus og tastatur. Se på vinduet i midten til høyre, der bytter han mellom to "toner" mange ganger. Dust? Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Dust... Det er ikke to musepekere innom, det er din egen mus du ser, trodde det samme som deg istad jeg også. Du -ser- kanskje ikke musepekere, men du skjønner at det blir brukt flere musepekere. Forklar hvordan han styrer alle vinduene samtidig med evt en mus og tastatur. Se på vinduet i midten til høyre, der bytter han mellom to "toner" mange ganger. Dust? Ok, ikke dust da . Men man så hvertfall ikke to musepekere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 seff er det fake grafisk, men selve lyden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå