Gå til innhold

Renhets-test

b-real

Hvor "ren" er du?  

183 stemmer

1. 1. Hvor "ren" er du?

• 0-10 %
      2
    • 11-20 %
      2
    • 21-30 %
      0
    • 31-40 %
      6
    • 41-50 %
      15
    • 51-60 %
      24
    • 61-70 %
      35
    • 71-80 %
      47
    • 81-90 %
      32
    • 91-100 %
      20

Anbefalte innlegg

Update!
You are 81% Pure!

(Very interesting.)

vel, over halvparten av spørsmåla var om sex, men jeg har ikke hatt sex, så jeg er sikker på 81% stemmer :thumbup:

Ikke hatt sex :scared: Hva driver du med da mann (annta) ??? :scared::hmm::p Neida, just hang on, kommer nok en dag det og, som en orm på pcen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff vi er så skiddne... :D Adawen : når man vet hvordan urin smaker og driver med sado og nyter det blir det nedi 37 prosent ja :p *tulla* :)

Hæhæh - ånei du! Hadde man vært litt mindre naiv når man var ung, så hadde kanskje ikke prosenten vært så.. fæl! :p

Lenke til kommentar
Huff vi er så skiddne... :D Adawen : når man vet hvordan urin smaker og driver med sado og nyter det blir det nedi 37 prosent ja :p *tulla* :)

Hæhæh - ånei du! Hadde man vært litt mindre naiv når man var ung, så hadde kanskje ikke prosenten vært så.. fæl! :p

Sludder, er ikke fælt, vær stolt, bedre å gjøre masse rart enn å ikke gjøre noe :D *glad ikke alle er som meg* ;)

Lenke til kommentar
Update!
You are 81% Pure!

(Very interesting.)

vel, over halvparten av spørsmåla var om sex, men jeg har ikke hatt sex, så jeg er sikker på 81% stemmer :thumbup:

Ikke hatt sex :scared: Hva driver du med da mann (annta) ??? :scared::hmm::p Neida, just hang on, kommer nok en dag det og, som en orm på pcen ;)

hehe, jeg tar det som det kommer ;) min kjærlighet for tiden er bass spilling, ja du vet :dribble::hmm::p

Lenke til kommentar
Så lenge man ikke angrer på det man har gjort så er det heeeelt greit  :D

Så klart man angrer på litt hva man har gjort. Men det er uansett for sent å gjøre noe med det nå.

Dessuten var det antagelig fryktelig gøy og helt logisk å gjøre "back in the good old days" :p

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

"You are 88% Pure! "

Nei, dette går for langt i den positive retningen...

Alltid skal eg få engle stempel... :innocent:

:no:

men eg er bare 16... skal gjøre masse spennende i løpet av livet ja... :devil:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...